excuus om niet te drinken

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben druk aan het klussen voor een tweede.. Uiteraard ben ik helemaal gestopt met drinken, mijn probleem is nu, dat het heel opvallend is dat ik ineens geen alcohol meer drink. Binnenkort komen er heel wat verjaardagen aan waarbij ik m'n familie zie. Ik heb geen zin om te vertellen dat we proberen een tweede te krijgen... Wie oh wie heeft geloofwaardige redenen om niet te drinken. Zeggen dat ik geen zin heb in drank werkt misschien twee keer, maar daarna niet meer!!

Thanx, veel liefs Mylene

Ehhh wat dacht je van een kuurtje tegen een enorme verkoudheid? Flinkt hoesten dan dus tijdens de verjaardag.
Of met de auto gaan en manlief laten drinken zodat jij de bob bent?
Of ehh ik ben de laatste dagen duizelig, drink nu maar geen borrel.

Hoop dat er een smoesje tussen zit ;-)

Hallo Mylene,

Ik weet er alles van. Bij ons in de vriendenkring heeft idereen al één of twee kleintjes. Wij nog niet maar hebben ook heel bewust gewacht. De laatste tijd is het toch begonnen te kriebelen zowel bij mij als bij mijn partner. Sinds gisteren is de kogel door de kerk en ben ik gestopt met de pil.

Ook ik zie tegen alle opmerking op. Meestal drink ik wel een wijntje tijdens en verjaardag of een feestje. Het zal wel erg gaan opvallen.

Vorige week was ik niet helemaal fit en dronk tijdens de verjaardag van onze buurman spa rood, een andere buurman begon er direct over, "zo aan de spa rood??!!". Zelfs toen had ik er al moeilijk mee terwijl in nog braaf de pil slikte. Sinds gisteren niet meer, dus hoe ik er nu op moet reageren??

Ik denk dat ik het voorlopig maar vertel dat ik aan de antibiotica ben door een "hardnekkige blaasontsteking" kun je altijd nog een paar vervolg kuren ophalen etc.

Hopelijk komt deze geloofwaardig over maar als er nog andere verhalen zijn hoor ik ze graag.

Succes ermee!!

Groeten,
 Jan78

Dank je wel voor je reactie, maar helaas heb ik geen rijbewijs dus dat excuus kan ik niet gebruiken!!

Misschien idd ziek doen???

Als iemand anders nog een goed idee heeft....

Groetjes Mylene

Tja, dat is inderdaad lastig. Ik zou denk ik zeggen ik voel me niet helemaal fit, dus ik drink nu liever niet. Die van die blaasontsteking is ook een goede, aangezien ik dat weleens heb.
Veel suc!                        Liefs Lientje

Hoi meiden,

Je kan toch nog gewoon drinken als je nog niet zwanger bent? Heb ik wel gedaan hoor!! Het kan soms wel een jaar duren voordat je zwanger wordt en dan kan je al die tijd plus de zwangerschap daarna niet drinken. Ik ben gestopt met drinken, nadat ik positief getest heb. Dus nu ben ik idd zogenaamd elke keer de BOB of ik sla voor het gemak even een feestje over....

Succes!! Geniet van een lekker wijntje oid zolang het nog kan  is mijn advies, haha.

Groetjes,

MamaJudy (7w5d)

Ik begrijp je probleem!
Ik zou gewoon zeggen dat ik me niet zo lekekr voelde of dat ik hoofdpijn heb ofzo..
Maar het blijft lastig!

Terug
Bovenaan