excuus om niet te drinken

Hoi !!!

ik zit dus echt helemaal in hetzelfde schuitje als spic. Ook net zwanger , met carnaval willen we het ook eigenlijk nog niet vertellen...
Maarja, die borrel laat ik ook staan.Waar wij naar toe gaan is dus ook op loopafstand van ons huis. Maar ik heb  hpenlijk een goede smoes :  Mijn zoontje gaat uit logeren en die slaapt al een paar dagen ERG slecht dus de kans zit erin dat ik hem op moet gaan halen...ik moet dus echt met de auto!!!"
Wat vinden jullie??

Enne, wat dachten julie van een alcohol vrij biertje of wijntje... Moet je het alleen zelf halen (of je man!!) Dat valt niet zo erg op mischien!!

Liefs, Mar

Hoi zwangere dames!

Mijn zus is ook een x zwanger geweest tijdens de carnaval en dronk de hele tijd alcohol vrij bier hihi, niemand die iets heeft gemerkt!

Liefs Jessy

HOi Hoi

Ik zal ook gewoon nog wat drinken als jenog niet
zwanger bent.Bij onze zoon waar we goed 3jr op
moesten wachten deed ik dat ook maar met mate
alleen de laatste 2wk dikke feestjes gehad in goed
gedronken.Bleek ik niet naar 3jr zwanger heb mij
er even zorgen om gemaakt maar iedereen zei maak
je niet zo druk het is nu nog zo klein.Ik heb daarna
toen ik het eenmaal wist niet meer gedronken en een
kerngezonde zoon gekregen.Ik had dus heel lang zonder
drank moeten leven als ik daarvoor had gekozen want je
weet nooit hoe lang het duurt voor je zwanger bent,maar
als jij je er niet lekker bij voelt doe je het toch niet in je
hoeft ook geen verwoording bij een ander af te leggen.

Groetjes anita

ik ben zelf geen drinker.
maar je zou als excuus kunnen zeggen dat je antibiotica slikt. bij veel medicijenen wordt afgeraden om alcohol te nemen.
succes in elk geval allemaal!!

Je kreeg de laatste tijd toch zo'n last van je maag als je wat dronk???? Dit werkte bij mijn zwangerschap ook erg goed....Ook met de koffie. Die dronk ik met liters, dus dat viel erg op...haha

ha ha ha!!

Dit was nou ook precies mijn ''probleem'' (ben NOG niet zwanger hoor  maar goed je denkt er wel vast over na)

Als het deze keer raak is, weet ik het waarschijnlijk in de week voor carnaval. In tegenstelling wat ik altijd dacht; BALEN als je net met carnaval zwanger bent, geef ik er nu helemaal niks om want ik wil het maar al te graag maar was liever al wat verder zodat je het ook gewoon kunt zeggen.

In een klein dorp werkt een spa of alcohol vrij biertje niet, dat valt meteen op en mijn vriend kwam ook al op het ''goede'' idee van anti biotica. Maar goed iedereen die mij kent weet dat ik me daar niet veel van aan zou trekken en zeker niet met carnaval!
En liegen is al helemaal niet mijn sterkste punt (al heb ik dat nu ook al moeten doen voor mijn gevoel met het verhaal van wij wachten nog even met kindjes hi hi hi)

Zucht... we zien wel. Misschien maak ik me nu al druk om niks en we zorgen dat de mensen die we het graag op een speciale manier willen vertellen het al weten mocht ''de roddel'' te sterk worden.

Groetjes Nicky

Verkleed als baby en een babyfles gevuld met aanmaak ....... Daar zit dan toch een ERG lekker sterk drankje in !!!!!

Wow wat een tips!!!

Zit er vast wel 1tje bij waar je wat mee kunt denk ik hihi.

Gr. Mamaloe

Terug
Bovenaan