expres

Onbegrijpelijk dat je zoiets doet. Echt heel erg gemeen en zegt ook iets over je relatie!!! In een goede relatie ben je open en eerlijk tegen elkaar en kun je alles met elkaar bespreken.
Een stukje verder staat een stukje van een meisje dat per ongeluk zwanger is geworden na een avondje sexen met 2 mannen. Ze krijgt daarop heel veel kritiek. Ik kan voor haar veel meer begrip opbrengen dan voor jou.
 
Hier nog iemand die hetzelfde gedaan heeft. Ik neem aan dat jij, net als ik en onze andere ´collega ´ op deze pagina zo je redenen had. Lekker makkelijk van iedereen om zo keihard te oordelen!!
Ik vind zelf wel dat dit mijn geheim is, waar ik maar mee moet leven. Mijn vriend is dolgelukkig en ik wil hem nu niet over zijn kind aan het twijfelen brengen.
Jij hebt de beslissing genomen om dit zo aan te pakken, het is beter voor je kind om nu te zorgen dat het nooit tussen jou en je partner in komt te staan. Leer leven met je schuldgevoel. (en trek je vooral niet aan van die trutten hierboven die beweren dat je je kind niet waard bent. Je hebt er tenslotte heel wat voor over gehad!)
 
Anoniem van hierboven.Laat me niet lachen zeg met je tekst van je hebt er tenslotte heel wat voor over gehad.Zoals wat dan?.Je hebt het over die trutten van hierboven,nou die hebben met meer verstand hun tekst ingetikt dan jij kan zeggen.
 
Het gaat nu allemaal over jou, maar je man is toch ook niet dom?! Die wist toch dat je aan de pil was en dat de kans om dan zwanger te raken erg klein is. Als hij er dan nu niet naar vraagt hoe dit kan, zal hij het wel goed vinden! Niet dat ik je methode goedkeur hoor, maar ik ken verder jullie situatie helemaal niet, dus daar geef ik ook geen mening over
 
Houden jullie al die goeie bedoelingen voor je aub!
Ze komt hier met dit verhaal omdat ze het kwijt wil,en dan krijgt ze van de rare reacties pffffff de meeste van jullie sporen niet!
Ik zou zeggen meis steek je kop in het zand voor domme antwoorden.
Ik zou het niet vertellen,nu niet tenminste misschien later een keer....maar ik moet er ook eerlijk bij zeggen ik had hetzelfde gedaan misschien!
Ja als je een kinderwens hebt moet je dan wachten tot het niet meer kan? mannen zijn daar toch anders in die wachten liever poeh poeh nou dan doe je het toch lekker zo GROOT GELIJK MEID HIJ ZAL HET LATER ECHT WEL SNAPPEN!
 
Terug
Bovenaan