EXPRES

Ik had gisteren een bericht geplaatsts over dat ik de pil had doorgespoeld.Bedankt voor jullie reacties.Ik heb het volgende gedaan.Heb een 'grappige' opmerking gemaakt."Dat krijg je als je de pil doorspoelt".
Dat zei ik toen iemand ons feliciteerde.Mijn man begon te lachen.En gaf me een kus op mijn wang.Hij is er niet meer over begonnen en ik heb besloten het hierbij te laten.Als hij ooit nog vragen stelt, zal ik er eerlijk over zijn.Nu is het goed zo.
 
Luister, ik ben degene die het gedaan heeft.En ik weet dat het fout is en ik weet dat ik ermee zal moeten leven.
Ik wilde graag mijn verhaal kwijt en heb het risico genomen om afgekat te worden.
Iedereen die er serieus op in is gegaan: bedankt.
 
Beste Anoniem,
Wat jammer dat je alleen de mensen bedankt die begrip hadden voor je situatie en dat je de rest ziet als afkatten. Volgens mij had je je verhaal dan niet zo goed niet kunnen plaatsen, je wilde gewoon zieltjes winnen op het forum. En ik vind het ABSOLUUT NIET GRAPPIG om zo'n opmerking te maken waar visite bij is. Wat zal de visite zich opgelaten gevoeld hebben zeg of zijn zij als net zo dom als jij en hadden ze niets door. Heb echt medelijden met je man en het a.s. kind.
 
ik ben het volkomen met de anoniem van 17:41 eens.
ik vindt dit geen grap. nou ja een hersenloze grap dan.
dit ga je toch niet zeggen waar anderen bij zijn? die zullen ook wel denken wat een niveau!
ik heb ook medelijden met je man, en je a.s kind. ik hoop niet dat het jouw hersens krijgt.
 
Terug
Bovenaan