EXPRES

Wat erg dit zeg...als het nou een grapje was maar...dat is het dus niet! Ontzettend fout vind ik dit. Heb enorm medelijden met je man. Als je nou al zoveel lef hebt om de pil door te spoelen...heb dan nu ook het lef om het hele verhaal aan je man te vertellen. Enne...niet als híj er ooit over zou beginnen, angsthaas!
 
Het lijkt mij niet de oplossing om op zo'n manier zwanger te raken.
Nu was je man er wel blij mee, maar dan heb je echt geluk! Ik vindt het wel gek om je man zo voor het blok zetten. Ik kan wel begrijpen dat je het nu niet aan je man durft te vertellen, maar eerlijk gezegd vraag ik me wel af of jullie relatie wel goed is. Kan je zoiets echt niet gewoon bespreken?? Het wordt toch ook zijn kind!!!!
 
Het is wel de manier om je man goed voor gek te zetten om waar anderen bij zijn zeggen dat je de pil hebt doorgespoeld. Nu al twee keer heb je je van je rotste kant laten zien. Hopelijk kan je man je nog vergeven, maar ik kan me voorstellen dat hij zijn biezen pakt. Bah.
 
Goed hier kan lang over gediscusieerd worden over of het fout is of niet.. Ik vind het raar dat iedereen hier deze vrouw in de zeik zet en niet eens de moeite nemen om hun naam even te vermelden.. Mevrouw in kwestie heeft misschien een verkeerde beslissing genomen, maar dat is iets wat zei samen met haar man moet oplossen. Ieder heeft natuurlijk recht op een eigen mening, maar wees dan wel zo fatsoenlijk om bij een reactie even je naam te vermelden en niet als anoniem te gaan posten...

Ik zeg niet dat ik het met bepaalde reacties wel of niet eens ben, maar ik vind wel dat een kind krijgen als je getrouwd bent een beslissing van beide partijen moet zijn en niet op deze manier, maar zo heeft iedereen zijn eigen weg om zwanger te worden...
Ik kan me zeker voorstellen dat zwanger worden op deze manier je relatie niet oed kan doen, maar nogmaals dat is per koppel verschillend en tja mannen verschillen nu eenmaal per man!
 
Suzanne,wat maakt het uit of je nu als anoniem het bericht verstuurd of dat je een naam erbij vermeld.Wie bewijst n.l dat jij in het echt Suzanne heet?.

Nu ga ik weer even verder met anoniem die dit bericht geplaatst heeft en zonder hersens geboren is.Dit blijkt n.l wel omdat ze haar man met een grappige opmerking de hint v/h doorspoelen wel even wilde wakker maken.Haar man is waarschijnlijk ook zonder hersens geboren en dan krijgen ze dadelijk nog een kind zonder hersens.Nu begrijp ik waarom er zoveel gestoorden mensen op de aardbol rondlopen en dan kan het kind er nog niet eens iets aan doen.De anoniem leest alle berichten wel,maar vanwege het niet hebben van hersens begrijpt ze onze taal niet en flikt ze het de vlg keer weer.
 
Ilona,
Ik ben het volldeig met je eens. Het heeft totaal geen nut om anoniem te schrijven wat we er van vinden, want ze doet er toch niets mee, ze is te dom om ons kritiek te begrijpen. Die flikt dat bij een volgend kind weer. Maar moet je je voorstellen dat je vent, waar visite bij is, een "grappige" opmerking maakt over het feit dat íe een virusjes heeft (mannen kunnen nu eenmaal niet zwanger zijn, dus vandaar even een virus). En dan zegt íe: dat krijg je he, van buiten de deur neuken. Lijkt je dat niet ont-zet-tend grappig? Ik hoop dat het anoniem nog een keer gaat gebeuren.......
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHHHAAHAHAHAHAHAAAAA!!

Ilona en anoniem hierboven, jullie zijn echt geweldig!
Waren er maar meer mensen zoals al die opgewonden standjes hier die nooit iets fout doen, nooit jokken of zoiets. Dan zou de wereld er een stuk beter uitzien.

Is het nou juist niet fijn dat de stiekem zwangere anoniem en haar man elkaat gevonden hebben? Waarschijnlijk vergeeft hij het haar vooral omdat hij zelf inderdaad al 2 jaar buiten de deur wipt met haar beste vriendin of zo.

Laat die twee mensen toch fijn in een leugen leven en gaan jullie boze vrouwen allemaal door met eerlijk zijn en oprecht en voorbeelden voor onze samenleving.

 
Ik begin die Lenny goed spuugzat te worden. Ze vindt iedereen beneden haar niveau maar mevrouw heeft nergens een zinvol antwoord op. Alleen maar afzeiken. Het zal je moeder maar wezen. Ongelofelijk...
 
Terug
Bovenaan