EXPRES

Hahahahahahaha anoniem van 25-07-2004 15:20:56.Ik denk inderdaad dat de anoniem van dit bericht dit ooit gaat overkomen en dat haar man hier dan meekomt.Haar man heeft n.l nu al een hele grote plaat voor z'n kop.
 
Is misschien volgens jullie niet mijn echt naam, maar is makkelijker te reageren op iemand met een naam dan met anoniem van d.d en de tijd :D

Ik ben het wel met jullie eens, at is het niet hoor, ik weet wel dat ik het bij mij vent niet zou moeten hebben flikken in elk geval
 
Hallo dames
De manier hoe deze dame met haar partner omgaat vind ik geen teken van respect. Voor mij is een relatie gebasseerd op eerlijkheid. Ik heb vele jaren moeten wachten tot mijn man er aan toe was om kinderen te krijgen. Bij mij was de kinderwens erg groot dat het bijna ondragelijk was. Ondanks mijn gevoelens heb ik toch genoeg respect op kunnen brengen voor mijn man om gewoon te wachten tot hij er aan toe was.
Hoe kan je een relatie in stand houden die gebasseerd is op leugens dat begrijp ik niet. Ik geloof niet dat haar man te dom is maar ik denk dat haar man heel veel vertrouwen heeft in haar eerlijkheid en dat dit voor hem echt een grap is. Als je iemand vertrouwd verwacht je toch niet dat die je belazerd.
Ik vind wel dat de manier waarop bovenstaande damens hun ongenoegen uiten ook niet getuigd van inteligentie.
 
Hallo anoniem van hierboven.Ik zal je eerst even leren dat je intelligent<zo schrijft.Dat je een mening hebt over die domkop is tot daaraan toe,maar wil je je niet bemoeien met de mening v/d andere dames, die volgens jou niet intelligent zijn.
 
Terug
Bovenaan