Facebook

De groep is besloten, dus mensen kunnen wel de naam van de groep en de leden zien (als je je cursor over het slotje bij "besloten groep" beweegt, komt het er te staan). Dus ik wacht liever nog even met lid worden.

Volgens mij kun je de groep ook instellen als Geheim, dan is er niets van zichtbaar, behalve voor leden.

Status van de groep: Open, Besloten of Geheim

Vervolgens kan je in het veld eronder aangeven welke status je groep heeft: Open, Besloten of Geheim. De standaardinstelling is Besloten en dat betekent dat iedereen op Facebook de groep en de leden kan zien, maar de inhoud is alleen zichtbaar voor leden van de groep. Als je de status van Besloten in Open verandert, dan kan iedereen op Facebook de groep zien en lid worden. De groep verschijnt in zoekopdrachten en alle content is openbaar voor alle gebruikers die de groep bekijkt.

Als je de status daarentegen op Geheim zet, dan verschijnt de groep niet in zoekopdrachten. Niet-leden kunnen niets zien van de groep: noch de naam, noch de namenlijst van de leden. De naam van de groep verschijnt ook niet op het Profiel van de leden.

Wat Nikky zegt klopt! Als je op dat slotje klikt zie je dat de groep besloten is (en dat berichten niet gelezen kunnen worden), maar dat leden en de club wel zichtbaar is (al kan ik de club niet vinden in de zoekbalk).. Is het een idee om tot half februari de pagina op geheim te zetten en daarna besloten?

Heeft wel mijn voorkeur, ik ben veelste bang dat mensen (nu al) kunnen zie dat we zwanger zijn.

Marloes, wat vind je daarvan?

heb net op annuleren gedrukt als hij op geheim staat dan wil ik zeker lid worden.

Onze ouders weten het nl niet en iemand die heel erg oplet zou het zien en dat wil ik voorkomen

Terug
Bovenaan