Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
FF een vraag voordat ik me aanmeld bij de fb mama's. Dat slotje waar jullie het over hebben kan ik die zelf instellen of zodat het de status geheim heeft of niet?
Dit omdat ook ik niet wil dat anderen al op de hoogte zijn voordat we het onze ouders vertellen..
Dames op moment dat hij op geheim staat kunnen jullie de club niet meer vinden en ik kan niemand uitnodigen. Dus zouden jullie eerst in de groep moeten zitten voor ik hem dus dicht kan gaan gooien op geheim...
De groep is besloten en is alleen te vinden als je er gericht naar zoekt. Heb je vrienden/ fam. die gericht gaan kijken of zoeken dat jij in zo een groep zit???
Dat is inderdaad wel heel lastig. Ik wacht nog even met aanmelden. Ik wil gewoon het risico niet lopen dat er iets van op mijn profiel komt te staan. 17 januari heb ik de eerste echo, als alles dan goed is, gaan we het bekend maken, dus dan meld ik me ook aan bij de groep op facebook.