Fase?

<p>hoi allemaal!</p><p> </p><p>ik heb een dochter van 14,5 maand en o mijn god. Ik dacht dat het ‘ik ben twee en ik zeg nee’ was maar meennn, mn dochter haalt die leeftijd even naar beneden. NIKS is goed, alles is krijsen. Heeft ze honger? Wil ze niks. Wil ze spelen? Is niks leuk. Wil ze in bad? Zodra ze het water raakt is het krijsen. Is dit normaal/ een fase? En zo ja, zeg alsjeblieft dat het maar een weekje duurt ? troosten heeft geen zin want dan is het krijsen alleen maar nog harder. Ik zit een beetje met mn handen in het haar..</p><p> </p><p>groetjes!</p>

Ja.. en het duurt geen weekje.. integendeel. Mijn dochter is nu 16 mnd en lijkt steeds meer te worden?. Ben 32 weken zwanger.. Maar als ik wist dat ik de laatste lootjes met zo'n dreumes zou zijn opgescheept had ik misschien een andere keuze gemaakt ?.Succes.. dreumesen zijn wel heel leuk en grappig  hoor? 

Ohhhh god nou dan hebben we een hele lange weg te gaan? ik ben nu zelf 15 weken zwanger en als ik het zo hoor wordt dat nog een lange zwangerschap ? 

Gefeliciteerd!! Wat leuk!Je bent zo druk met je meisje dat het juist (te) snel gaat!! Soms voelt het voor mij alsof ik die zwangerschap er maar een beetje bij doe?.

Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Spannend zeg, nog eventjes en je hebt er twee! ? (tenzij je er nog meer hebt natuurlijk haha)Nou inderdaad.. heb sinds zaterdag (genderreveal) ook pas echt een beetje het gevoel dat ik zwanger ben, daarvoor was het besef nul omdat ik zo druk bezig was met mn dochter??‍♀️ Maargoed, je krijgt er zoveel voor terug?Succes nog eventjes!!

Precies rond deze leeftijd is sprong 9.. Wij zitten er ook middenin. We kunnen niets goed doen, zoontje eet minder/spuugt eten uit, wordt boos als een stoel niet verschuift.. Tankt aandacht bij ons om vervolgens niets van ons te moeten. Hopelijk geldt ook voor jullie dat t bij de sprong hoort en dat t dus snel weer over gaat!

Gaat je dochter naar de opvang? Veel kinderen zijn (mede daardoor) op het moment oververmoeid. Sint, kerst, kou (minder naar buiten), snotneuzen en leidsters op hun tandvlees; het helpt allemaal niet mee! Veel rustige dingen ‘doen’ en vooral lachen om haar gekke reacties, hopelijk is het snel klaar.. Sterkte! 

Terug
Bovenaan