favo knuffel?

Hebben jullie kindjes al een favoriete knuffel waar ze bijvoorbeeld mee gaan slapen?
Sophie is gek op haar knisperende vliegende nijntje maar die vind ik een beetje eng in bed.

Thijs heeft sinds een week ook een favoriete knuffel.
Dat is zo'n tutpopje van de prenatal, lekker zacht en makkelijk vast te pakken.
Ik heb er maar twee gekocht toen ik zwanger was, voor het geval er een kwijt of kapot is.
Ik heb hem maar  de naam POPJE maar gegeven hahahaha!

Liefs Rianne en Thijs

Quinn heeft meneer de Haas (een haasje van de Hema). De eerste kreeg hij van een vriendin en ik heb er zelf 2 bijgekocht. Een voor in de box en een voor op het KDV. De ander staat in zijn bed.
Groetjes Veerle

Meike heeft nog niet een liefelingsknuffel vind het inderdaad wat eng in bed want zodra ze er bij kan stopt ze er al 1 in haar mondje
Boven haar bedje hangt wel een mobile met geleurde beertjes en dar lacht ze altijd zo lief naar

Groetjes Monique

Senne speelt het liefst met Mikey ("Mike the mouse" heet ie officieel, stond op het kaartje), een ring met daarin een knuffelmuisje. Enig om te zien hoe ze ermee speelt en ertegen 'praat'.

Groetjes,
Dionne

Arjun heeft een klunffel banaan die geluidjes maakt en rammelt, die vind hij het leukste en hij slaapt met een knuffelhondje, het tutpopje vindt hij ook leuk. Maar de banaan is favoriet!

Esther heeft een beertje. Heeeeel dik en zacht met een heel zacht rammeltje erin. Op zijn voet staat 'Kaloo' dus zo noemen we hem maar. En de grotere Nijn in pastelkleurtjes in de box is ook favoriet. Maar die vind ik te groot voor in bed. Tegen allebei kan ze hele verhalen ophouden. En blijkbaar kunnen ze ook moppen tappen, want vaak schiet ze dan opeens in de lach (of ze doet mij na...).

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan