favo knuffel?

Onze dochter heeft een roze konijn van Happy Horse. Hij is zo fout dat ie leuk is. Als we haar uit haar bedje halen, ligt dat beest meestal op haar gezicht (klinkt enger dan het is hoor). Ze leest hem ook vaak de les en meestal is ie helemaal kleddernat van het gekwijl, hihi!

Hoi,

Joshua is snel uitgekeken op knuffels dus ik wissel ze af. Maar deze zijn zijn favo...

knuffel 1 = papgaai met belletje binnenin, in kleuren geel/groen/rood en paars
knuffel 2 = kat met belletje binnenin, zonder poten maar wel met een staart (H&M)
knuffel 3 = beer, geel met verschillende kleuren aanhechtingen om vast te houden en met  knisper en bijtringen/enzo.
knuffel 4 = witte beer (die altijd wordt onder gespugt hihi, zit dus vaak in de was)

voor in bed: een hydr.luier om de speen in mond te houden, zonder gaat hij niet meer slapen.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Nynke heeft 2 "lapjesknuffels" van de Hema waar ze helemaal gek op is, een groene hond noem ik het maar met lange oren en een witte beer met kleine oortjes. ook heeft ze een aapje van Menzis (zat in het kraampakket) die we Bokito noemen waar ze gek op is en een pastelgeel beertje van Difrax met klein rammeltje erin.

groetjes,
Daphne

Ben een najaar-mama, maar lees hier wel eens mee en vond dit  zo'n leuke topic, dat ik het niet kon laten om te reageren.
Hier mijn meisje met haar favo-knuffel. Zonder gaat ze echt niet slapen. Ik heb maar heel snel een tweede exemplaar gehaald, voor het geval dat..
Groetjes Sil

hoi

brian vind bumba helemaal leuk.en daar heb ik zo'n tutdoekje/knuffeltje van.
als die bij hem in bed ligt houd die hem ook de hele tijd vast.
en verder heeft die een tutje met een doekje eraan en dat vind die ook leuk.

groetjes kim mv brian(4 maanden)

Terug
Bovenaan