favo knuffel?

ik heb 2 van die labeldoekjes gekocht van snoozebaby, hij speelt er nog niet echt mee, maar ik denk dat het hem wel bezig gaat houden. Arjun heeft erg grijpgrage handjes en wil alles in zijn mond stoppen, nu kan hij die doekjes in zijn mond stoppen ipv de verzorgingsspullen op de commode.

Ook onze Rhune heeft een favo knuffel...eingelijk 2...

Overdag heeft hij een klein beertje met oranje bloesje met een muziekje in.Deze pakken we overal mee naar toe!! 1x aan trekken en meneertje is tevreden.Het is al zn 2de exemplaar want het eerste heb ik kapot getrokken... (van bij c&a)

In z'n bedje heeft ie  'koe' (van noukies) Deze ligt  zo in zn bedje dat  hij er niet aan kan...

groetjes carol  

jaaaah!! senna heeft zijn lappie!!
dat is een, ja je raadt het al, lappie met een hoofdje erop met een rinkeltje erin.
hartstikke leuk en gaat overal mee naar toe!!
je kan er zo lekker op sabbelen he....

liefs marijke

Renzo had een kroel zoals wij het noemen zon tuttelap met koppie en muts leek me enig op zn groene kamertje.....tot dat hij van mn schoonmoeder Bumba kreeg ...vanaf die dag werd die kroel heel opstanidg het bed uit getransporteerd en als we hem gaven gooide hij hem gewoon weer weg nee Bumba daar in tegen is eg favo hoor die moet overal mee naartoe en we hebben inmiddels ook al 2 reserve gekocht ik wil niet net als bij Timo mee gaan maken dat hij niet in de wasmachine mocht omdat meneer dan niet kon slapen nu denk je natuurlijk waarom dan 2 nou omdat we bij Timo ook al eens een knuffel kwijt geraakt zijn dit gaat me niet weer gebeuren die zielige taferelen
;-)

Danny heeft zijn favorietje ook al gevonden, het is aapie. het is een apekop en de rest is een lapje. soort fleece en hij is van dirkje. hij is heerlijk zacht.

groetjes irene

Terug
Bovenaan