favoriete hapje van je kindje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik dacht mss is het leuk als we lekkere receptjes voor groente of fruit hapjes op schrijven, wat vindt jouw kindje erg lekker, mss kan een ander het dan ook proberen, idee ?

gr jolanda

ik maak voor damaris bijna altijd alles vers, dit vindt zij het lekkerst
olvarit is ze niet dol op, en ik niet echt, maar een potje in de kast is altijd handig

vanavond at ze :

geprakte aardappel en doperwtjes, met een stukje kipfilet uit de hakmolen
ze vondt het wederom lekker

maar ja zij eet bijna alles wat je haar voor houdt
hoewel ze toch wel fruit lekkerder vindt

gr jo

Hey dames,

interessant topic!!

Wat voor doperwtjes geven jullie dan??
Uit een potje van HAK oid??

Dylano heeft vandaag worteltjes, aardappeltjes en gekookte kip op.
Vind hij erg lekker (maar hij vind alles lekker).
Vandaag heb ik prei, en broccoli gekocht, en daar doe ik dan gehakt bij.
Maar dat maak ik vant weekend ff.
Morgen een verjaardag, mijn vriend viert zn verjaardag, wordt best drukjes, nou ja... druk we zijn mee 12 man.

Groetjes Debby.

ha gezellig en gefeliciteerd met je vriend , debby,

ja het waren doperwtjes uit een potje, voor het eerst, dacht ik acheraf ook pas aan, haha, ben zelf niet zon voorstander voor pot en blik groente, koop eigenlijk altijd vers, had ze kocht voor een salade, en ze zo maar op gemaakt, haha

hmmm en prei heb ik nog niet aangedurft, hoe oud is je kleine als je dit geeft,
damaris is nu 7 maanden en zit nog steeds op de veilige groente zeg maar

hoop op veel leuke recepten, kunnen we kokerellen
gr jo

Waarom zou prei niet veilig zijn volgens jou??
Ja, voor mij is het ook mijn 1e kindje, dus moet het ook allemaal nog leren.
En erwtjes valt volgens mij onder een koolsoort, dus valt er zwaar op de maag.
Of zie ik dat verkeerd??

Groetjes Debby.

Waarom zou prei niet veilig zijn volgens jou??
Ja, voor mij is het ook mijn 1e kindje, dus moet het ook allemaal nog leren.
En erwtjes valt volgens mij onder een koolsoort, dus valt er zwaar op de maag.
Of zie ik dat verkeerd??

Groetjes Debby.

Hoi,

Bas eet alleen potjes. En o wee als er een stukje in zit. Dan gaat meneertje nog mopperen en kokhalzen ook.

Zijn favoriete potje is absoluut: Bruine bonen met appeltjes en rundvlees. Maar het toetje (yoghurt met een beetje Roosvice) vindt hij eigenlijk nog lekkerder.
Fruit maak ik wel eens zelf, maar ook dar eet hij geregeld uit een potje. Eigenlijk lust hij tot nu toe alles (zolang ik het maar uit mijn hoofd laat om er een Liga doorheen te doen).
Hij drinkt het liefst Roosvice (Laxo) of water en zijn opvolgmelk natuurlijk.
Maar de favoriete maaltijd van onze man is toch wel de boterham. Met stroop, smeerworst of smeerkaas,
Tussendoortjes krijgt hij zelden, maar een Liga of een soepstengel gaat er op zijn tijd wel in.

Groetjes, Karin

Hoi,

Bas eet alleen potjes. En o wee als er een stukje in zit. Dan gaat meneertje nog mopperen en kokhalzen ook.

Zijn favoriete potje is absoluut: Bruine bonen met appeltjes en rundvlees. Maar het toetje (yoghurt met een beetje Roosvice) vindt hij eigenlijk nog lekkerder.
Fruit maak ik wel eens zelf, maar ook dar eet hij geregeld uit een potje. Eigenlijk lust hij tot nu toe alles (zolang ik het maar uit mijn hoofd laat om er een Liga doorheen te doen).
Hij drinkt het liefst Roosvice (Laxo) of water en zijn opvolgmelk natuurlijk.
Maar de favoriete maaltijd van onze man is toch wel de boterham. Met stroop, smeerworst of smeerkaas,
Tussendoortjes krijgt hij zelden, maar een Liga of een soepstengel gaat er op zijn tijd wel in.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan