favoriete hapje van je kindje

Hoi,

Bas eet alleen potjes. En o wee als er een stukje in zit. Dan gaat meneertje nog mopperen en kokhalzen ook.

Zijn favoriete potje is absoluut: Bruine bonen met appeltjes en rundvlees. Maar het toetje (yoghurt met een beetje Roosvice) vindt hij eigenlijk nog lekkerder.
Fruit maak ik wel eens zelf, maar ook dar eet hij geregeld uit een potje. Eigenlijk lust hij tot nu toe alles (zolang ik het maar uit mijn hoofd laat om er een Liga doorheen te doen).
Hij drinkt het liefst Roosvice (Laxo) of water en zijn opvolgmelk natuurlijk.
Maar de favoriete maaltijd van onze man is toch wel de boterham. Met stroop, smeerworst of smeerkaas,
Tussendoortjes krijgt hij zelden, maar een Liga of een soepstengel gaat er op zijn tijd wel in.

Groetjes, Karin

Haha Kaatje!! Werkte het forum bij jou ook niet meer zoals je zou willen?

Hihi, ik vroeg me altijd af hoe het kon dat berichten soms twee (of meer) keren worden geplaatst. Nu weet ik het! Ongeduldig zijn en twee keer op de button klikken.

Groetjes, Karin

Haha idd!! Geduld is een schone zaak zie je wel
Maar heb ook geen geduld hoor, dat blijkt wel, haha!!

nouw ja niet veilig, maar omdat prei valt toch onder de uiachtige en dat soort, ivm met buikpijn enzo, en ach aj het is er gewoon nog niet van gekomen hoor, eet t zelf niet zo vaak, dus van daar

en dat erwtjes onder kool vielen dat wist ik niet,

ach ja, proberen elke keer iets nieuws,

en over die stukjes in potjes, ben zelf gelijk met een prakje begonnen, ze weet dus niet beter, die potjes die ze in een enkel geval wel eens krijgt vindt ze gewoon niet lekker, dat laat ze gewoon uit dr mond lopen zo dun is het, ik koop voor noodgevallen een potje van 1 jaar of vijftien maanden, en dan is het soms nog erg dun.

maar ja, mss komt omdat t de tweede is dat je eerder iets durft te geven, en het verschilt per persoon,
bij de eerste gaf ik ook bijna altijd potjes, en nu denk ik , dat ik dat gegeven heb,   dus ja, maar die is er ook groot mee geworden hoor

gr jo

Hoi, ja Dylano lust alles hoor.
Ik geef soms weleens (uit gemakzucht) een potje, maar das idd erg fijn.
Er zitten helemaal geen stukjes in!!
Ja, we gaan het ook maar gwn proberen hoor met die prei, volgens mij gaat hij wel lussen.
En trouwens, van de week heeft hij hutspot met kaas op (uit een potje, want moest weg) en daar zat ook ui in??
Dus ja... weet het ook allemaal niet meer hoor.
Dylano is 8,5mnd trouwens.

Groetjes Debby.

Hi,

Prei is volgens mij  nog te scherp voor ze. Kweet ff niet tot wanneer het niet 'mag' . De darmpjes kunnen het nog niet aan als ze nog klein zijn (denk tot 8a 9 mnd?)

Lin vind peer, event. met liga super lekker, maar eigenlijk ook wel het andere fruit. De bruine bonen met appel uit potje vind ze ook erg lekker. Meestal kook ik zelf en ook dat eet ze lekker op. Zoals courgette, als het te dun is ook met liga, broccoli (beetje smeuig maken met margarine of water) worteltjes en vandaag voor het eerst witlof met appel.

Wisten jullie dat je kindje oranje kan uitslaan als je tevaak (bijna dagelijks) worteltjes geeft!!!! (hoorde het laatst en vond het vreemd, maar kga het natuurlijk niet uitproberen!)

Kookse!

Sannemams

hmm, hutspot dat zou damaris ook lekker vinden, goeie
damaris is nu 7 maanden en zo.n 9 kilo, volgende week weer weegen,
best een flinke dame dus, ze eet bijna net zoveel als dr zus van 4, haha
die trouwens heel klein en dun is, en een lastige eter is
hoe veel weegt die van jouw ?

gr jo

Terug
Bovenaan