favoriete schoonmaakklus

A

Anoniem

Guest
Ik was vandaag de keuken aan het soppen en dacht dit is dus echt de minst favoriete bezigheid hier in huis.
Wat is die van jullie?

Groetjes Jessica

Ik dacht al, het onderwerp... favo schoonmaakklus.. nou die heb ik niet! ;-)
Maar een minst fijne... tja ik denk dat dat ook het schoonmaken van de keuken.. dus ook de kastjes, lades, koelkast ed.. bah!
hihi... ben benieuwd wat andere het minst leuk vinden!

Gr. Saskia.

Aaargh, hier nog zo 1-tje die niet zo van poetsen houdt! Ik denk dat ik het poetsen van de badkamer en de wc's het ergste vindt.

Groetjes Jolien

Hoi,

vandaag heb ik de woonkamer helemaal uitgedaan... Dan doe ik (sinds dat we een andere vloer hebben), de plintjes ook allemaal mee. Pffff!!!
Maar het ergst van alles vind ik zeker de badkamer!!
Mijn vriend helpt ook weleens mee... Lief he?!
Maar des te eerder zijn we er vanaf.

Groetjes Debby.

Maakt niet uit wat, alles wat schoonmaken betreft is voor mij een ramp.
Ik vind het verschrikkelijk, kost veel te veel tijd en ik wil zo graag nog vanalles doen.
Ik poets dus ook echt alleen het noodzakelijk en de rest kan me gestolen worden.

Ik kan trouwens wel heel trots op mezelf zijn als ik weer een uitgebreid gepoetst heb.

Liefs Saskia

hey mn minst favo;de badkamer,en een favo heb ik nie echt maar als ik toch moet kiezen;de babykamer doendoeiiiiiiiiii

hoi,

Ik vind schoonmaken zowiezo niet echt een leuke klus maar stofzuig toch elke dag ,om de twee dagen dweilen, een x per week de plee en de badkamer, en dan elke dag even de bril en pot schoonmaken, verder afwassen, vind ik wel ontspannend af en toe, afdrogen daar heb ik een broertje aan dood, maar het ergst vind ik de badkamer, ramen zemen, en STRIJKEN, baaahh, ik moet iemand hebben die voor mij strijkt anders stapelt het zich op en moet ik eindelijk 4 uur lang aan de bak met dat strijkgoed. hihi probeer tegenwoordig zoveel mogelijk dingen te kopen die niet gestreken moeten worden maar helemaal er onder uit komen lukt toch niet, nou dit was het geloof ik dan, veel plezier vandaag met schoonmaken  dames.

gr Bianca

doordeweekt hou ik alles gewoon bij zodat het geen rommetlje wordt maar mijn mannetje zit vaak in het buiteland voor zijn werkt dus sta er vaak aleen voor.

en in het weekend is hij altijd thuis dan ga ik zondag strijken en hij doet dan echt alles in huis stofzuigen, dwijlen de keuken boven alles + de badkamer

hij weet gewoon dat het voor mijn ook niet makkelijk is 24 uur met djess bezig zijn (druk tantetje) + dan nog eens heel het huis tip top houden dus hij laat zijn meisjes altijd in een schoon en fris huis achter

gr jessica

Terug
Bovenaan