favoriete schoonmaakklus

Hoi dames,

strijken dat heb ik aan mijn man gedelegeerd. Ik kwam er gewoon niet aan toe met drie kinderen en die enorme berg overhemden die mijn man elke week draagt. En elke dag twee theedoeken en je hebt al vlug een enorme stapel.

Afwassen vind ik niet zo erg, afdrogen doe ik niet. Ik laat het staan tot het droog is en zet het dan in de kast. Of als de oudste twee echt heeeel vervelend zijn geweest moeten ze voor straf afdrogen, is lekker hoor zo'n leeg aanrecht.

Het toilet doe ik om de dag ff vlug met een doekje de kranen, knoppen en de pot en de bril en de andere dag helemaal incl. vloer. En bij ongelukjes van de jongens natuurlijk extra. De badamer doe ik, als ik geluk heb, eens in de week, maar daar vind ik niets aan, heb vooral een hekel aan het uitzuigen van de droger.

Stofzuigen doe ik elke dag beneden (onder de eettafel veeg ik vaak tussendoor nog) en twee keer per week boven. Dweilen doe ik te weinig, zou eigenlijk om de dag moeten maar gebeurt niet altijd.

Ik heb echt een hekel aan bedden verschonen.Elke week dat gedoe en dan die matrassen omdraaien. Bah!!! Je hebt gelijk een berg was en dat met allemaal weer ergens hangen (beddegoed gaat hier niet in de droger).

Groetjes van Marloes

wat grappig om te lezen allemaal, wat mij wel verbaasd en dat is dat er geloof ik niemand een hekel heeft aan stofzuigen, en dat vind ik dus een dramaklus!!! vaak doet mijn vriend het wel, maar ja ik moet het ook af en toe zelf hé. voor de rest heb ik niet echt een hekel aan dingen, al doe ik het niet met plezier hoor, maar het moet!!
dus effe gauw er tegenaan als tim op bed ligt! dat doet hij nu en ik zit hier!! nou ja vanochtend al wc en keuken gedaan dus het mag wel weer eens, en zo effe genieten dan ga ik lekker naar de kapper, en morgen weer een dag!!
succes allemaal met soppen

groetjes peetskie mv tim

Terug
Bovenaan