favoriete schoonmaakklus

Ik heb dus echt een hekel aan AFWASSEN en ik heb een hekerl aan de BADKAMER uidoen. Verder maakt het me niet zoveel uit.

Groetjes Saskia
mv Rik 04-07-07

Het ergst vind ik de badkamer en toilet. Maar om eerlijk te zijn vind ik alles erg om te doen en koken bijvoorbeeld aargh takkehekel aan....
en strijken en wassen.

Als ik genoeg geld zou verdienen zou ik iemand inhuren voor al dat werk. Ik ben geen goede huisvrouw.

groetjes Maris

Hoi!

Poetsen is ook echt niet mijn grootste hobby!!
Ik zorg wel altijd dat de wc en badkamer en keuken schoon zijn,dit vooral voor de hygiene.
Nu Luuk veel op de grond ligt zal ik toch zeker om de dag moeten stofzuigen en dweilen..dit vind ik niet echt leuk.
Mijn moeder is heel secuur en komt wel eens helpen met dingen waar ik niet aan toe kom,of waar ik een hekel aan heb,vooral ramen lappen...vind ik echt een ondankbaar werkje,vooral met die regen de laatste tijd.

Och ja,als je jezelf er maar lekker bij voelt...
Liefs,Swinnie

Ik heb eigenlijk helemaal geen hekel aan het huishouden, behalve die BADKAMER, dat vind ik dus echt afschuwelijk.........
Ik ben dan ook elke dag wel in de weer in het huis.
Mijn vriend doet vaak de badkamer, vind de taken dan ook prima verdeeld als hij de badkamer op zich neemt.
Groet Naomi

Ik haat de badkamer!
En de afzuigkap schoonmaken, vreselijk.
Strijken (is dan wel niet poetsen, maar toch..) haat ik ook oprecht!

Ik heb een super hekel aan schoonmaken en daarom hebben wij een interieurverzorgster die alle voor me uitsopt. Dus er blijft voor mij niet zoveel over. Maar ze is ook wel eens op vakantie en dan moet ik het natuurlijk  zelf doen. De badkamer is inderdaad wel het minst favoriet!

Groetjes, Marisa

Nou, ben het geheel met jullie eens, al het schoonmaak werk is verschrikkelijk.
Maar aan de andere kant, als na een uur zwoegen de badkamer weer blinkend schoon is denk ik toch wel weer "lekker zeg".
Ons kleintje begint nu ook te kruipen, dus dat wordt dan ook om de dag ff stofzuigen. eerst deed ik dat 1x in de week... shit..
Waar haal ik die tijd vandaaaaaaaaaannnnnn

Ik geloof dat ik hier een uitzondering ben, maar heb niet echt een hekel aan schoonmaken.
Beneden stofzuig ik iedere dag (heb ook nog een kereltje van 3 rondlopen die graag hagelslag eet, zegt genoeg denk ik) doe iedere dag mijn toileten (soms 2x)
en als 's avonds het douche ritueel achter de rug is haal ik een doek door de badkamer zodat die gelijk weer glimt, ik gebruik after shower van Ajax ideaal spul!!!
En 1 keer in de week doe ik ons huis grondig dwz bedden verschonen, stoffen, stofzuigen, badkamer en wc's soppen en dweilen. Eens in de  3 weken  zeem ik de ramen, want dit vind ik het minst!
Nee echt kan naar eer en geweten zeggen dat ik schoonmaken  geen straf vind. Daar komt bij  ik geen baan buitenshuis heb dus wij zijn veel thuis, dan moet je het ook wel bijhouden!  
Strijken daarentegen heb ik een bloedhekel aan, maar ja moet toch gebeuren.

groetjes,
achnita

Terug
Bovenaan