favoriete serie

hoi

ik kijk alleen als ik tijd heb naar GTST ,
verder vindt ik CSI , NCIS , Bones , Gohstwisperer , House erg leuk om naar te kijken
maar het is niet zo dat ik ervoor thuis blijf of het opneem......
ow ja en op zondag middag het consultatiebureau is ook leuk en verder alles wat met medische dingen te maken heeft is ook leuk du eigenlijks best heel breed wat ik leuk vindt

liefs ilona

Shame on me, maar ik kijk nog steeds graag GTST. Het is niet zo dat ik ervoor thuis blijf (gaat ook nogal moeilijk met wisseldiensten) CSI kijken wij ook graag. Paul de Leeuw (ranking the stars, mooi weer de leeuw) en heel suf, maar wij kijken ook altijd dat Royalty programma rond half acht op zaterdagavond.....

Ing, wij kijken ook geen volwassen tv als Eline op is. Mijn oudste is al 7 dus die mag wel langer opblijven, maar gaat toch nog om acht uur naar bed. We houden dan wel rekening met wat we kijken. Bij zijn vader ziet hij wel eens GTST en ook Paul de Leeuw. Mmmm, niet echt geschikte programma's voor kleine kinderen. Onze tv staat trouwens alleen 's avonds met sesamstraat aan, en nu het Sinterklaas journaal. Overdag zet ik heel af en toe een DVD tje op, want Jetix en zo vind ik eigenlijk maar niks.... Tijd geleden keken de kinderen veel te veel tv dus ben daar nu vrij strikt in geworden!!

Hier nog een Grey's Anatomy - FAN!! Heerlijke serie...
So you think you can dance vind ik ook leuk en Popstars...

Maar  nergens blijf ik voor thuis hoor!!!

gr. Ilone

Ik ben geen fan van Nederlandse series, heb er dus ook geen favoriet van.

Wel volgde ik altijd DH, GG, en Lost! Jammer dat ze nu niet meer langskomen. Ik bleef er niet voor thuis, maar nam het wel altijd op als ik ergens naartoe moest.

Groetjes,
Shivana

Ik vond de Pfaffs zo leuk, maar nu zijn ze er geloof ik nog niet. Weet iemand wanneer dat weer begint?

Voor de rest weinig leuks. Oja, ben wel Popstars verslaafd.

Groetjes Babybelle

Bedankt voor de reacties. Zo kom je steeds meer over elkaar te weten

Groetjes Linda

Wist niet of het wel series waren maar Popstars en So You think you can dance!!! Helemaal geweldig. En ook ik ben een enorme fan van  de Pfaffs. In Belgie is er al wel weer een nieuw seizoen maar hier moeten we even wachten.
Vond trouwens Allez Allez Zimbabwe ook geweldig!! Helaas zijn ze daar helemaal mee opgehouden. Ben echt een beetje van die jongens gaan houden en ben wel benieuwd hoe het met ze gaat.

hier nog wat favo programma's!
As the world turns, dit neem ik altijd op en kijk dit onder het strijken! Zo wordt t strijken iets leuker!
Verder vind ik ranking the stars leuk en kijk ik ook graag de co-assistent, hello goodbye kijk ik heerlijk als ik alleen voor de tv zit, lekker meesnotteren... en verder keken we ook altijk gooise vrouwen! heerlijk!!
Maar echt series zijn dit trouwens niet.. oja gooise vrouwen en aswt wel!

Gr. Saskia.

Terug
Bovenaan