favoriete serie

hier ook een Grey's fan! En ja ik heb de DVD recorder geprogrammeerd voor het geval dat...Verder vind ik Bones en CSI/NCIS en House leuke series.
Ik kijk eigenlijk geen soaps, dat heeft me nooit zo getrokken.

Leuk om te lezen wat jullie kijken.
Groetjes,
Tamar

hee hoi!

niemand fan van Prison Break? hier dus wel, we zijn ook al een serie verder hier!! maar goed, we blijven er niet voor thuis en hebben geen video recorder dus...
Verder wel house, ncis etc.

GroetjesAlberdien

er is eigelijk geen een serie die ik volg. Probeer het soms maar dan komt er weer wat tusse.

ik vond pushing daisies wel leuk om te kijken en verder als het even kan kijk ik HOuse

verder maakt het me eigelijk niet uit als ik ergens niet naar kijk zijn het soaps zoals inderdaad onm, gtst, atwt, b&b etc.

Hoi Alberdien,

Wij waren echt enomre prison break fans. Bleven er dus wel voor thuis of namen het op. Helemaal geweldig. Tot seizoen 3 :( Toen ze weer opgesloten waren en ze weer probeerden te ontsnappen. Toen vonden we het wel zo flauw worden en vroegen we ons af hoe vaak ze dat truukje gingen herhalen. We zijn toen dus gestopt met kijken. Maar wel echt een enorm lekker mannetje die Scofield

groetjes Linda

Hoi allemaal,

Hier kijk ik ook wel gtst, omdat 20 uur de tijd is dat de kids er net inliggen..haha, dan zit ik net..
Even verstand op nul..
Ik kijk verder erg graag naar programma's als ''Het roer om'', woon/verbouwprogramma's.Tv makelaar oid..
Volg niet echt veel, kom er vaak te laat achter..is het al weer voorbij, we hebben geen tv gids..ik zap!
Een leuke serie als Gooische vrouwen ofzo wil ik ook wel volgen..
Gr Rina

@ Ing: Wij kijken ook geen tv als Lotte er bij is. Lotte kijkt zelf alleen dvd's, dan weet ik precies wat ze ziet.

Ik kijk graag naar Gilmore Girls. Die heb ik op dvd en kijk ik soms tijdens Lotte's slaapje, of 's avonds als ze slaapt. Maar dan alleen als pappa weg is, want die vind daar niks aan. En verder kijk ik met pappa  graag Scrubs.

Groetjes, Marisa

Hallo,

wij kijken graag naar Gordon Ramsay. En iedere avond naar GTST. Jou Vrouw, Mijn Vrouw is ook weer terug, en vind ik ook leuke TV.

Liefs Debby.

hi

maandagavond is mijn avond eerst greys anatomy en dan de co assistent.

en ik probber ook house te kijken op dinsdag en donderdag.

groetjes angela

Terug
Bovenaan