februari 2010 moeders? (2e kindje)

Hallo!
Ik ben Chantal en ik ben 31 jaar.
Ik heb al een dochtertje van net 4 jaar.
Afgelopen november heb ik in mijn 13e week middels een echo te horen gekregen dat het vruchtje bij 8 en een halve week gestopt was....ik kreeg een missed abortion en heb zelf met pillen de vrucht moeten uitdrijven....
Nu heb ik-eigenlijk 2 dagen te vroeg getest,kon nl niet wachten- en ben ik zwanger gebleken!!! Een heel licht streepje verscheen en ik ben zo blij. Ook wel wat bang gezien vorig jaar, maar goed.....
Zijn er nog meer net-zwangeren die het leuk vinden om de verhalen met elkaar te delen; lekker om toch met iemand te kunnen praten zonder dat je je geheim echt naar buiten brengt toch?
Nou tot spreeks
Chantal

Hoi Chantal,

Ik ben Angelique, 36 en heb al een zoontje van bijna 2.
Ik ben nu bijna 5 weken zwanger, heb gisteren gestest.
Ik heb 18 juni een echo, loop in het ziekenhuis omdat ik PCOS heb en clomid moest slikken om zwanger te kunnen raken.
Het is uiteindelijk nu gelukt na 7 rondes.
Ik voel me nu prima. maar blijf nog terughoudend, heb vorige keer (2 jaar geleden voor zwangerschap van mijn zoontje) een miskraam gehad met 7 weken.
Blijft toch weer spannend....

liefs
Angelique

Hey Chantallie78 en buuffie,

Ik ben Not en 26 jaar oud. Mijn zoontje is van het weekend net 1 jaar geworden en zijn er net achter dat ik weer zwanger ben!
Helemaal geweldig...vooral omdat het weer in 1x raak is.
Volgens mijn berekening ben ik 01-02-2010 uitgeteld.
zo spannend...maar de eerste drie maanden duren en duren maar...9 juli eerste afspraak bij de verloskundige...

voel me gelukkig nog helemaal goed!

Hoi Not,

Gefeliciteerd hoor, lekker dat het zo makkelijk gaat voor je.
Ik ben ongeveer op 4-2-2010 uitgerekend dus we gaan tegelijk op.
en inderdaad de eerste 3 maanden duren het langst en daarna gaat het eigenlijk best snel.
Het duurt vooral lang omdat ik het al zo snel weet, ben bijna 5 weken nu

liefs buuffie

Hoi Buuffie en not!

Ik ben ca 12 febr uitgerekend.....Heb eigenlijk iets te vroeg getest, maar vandaag nog een keer voor de zekerheid gedaan en een overduidelijke streep!!!!
Ben ook best wel bang hoor....vorige keer ging het natuurlijk mis, maar ik moet proberen zo positief mogelijk te zijn! En ik ben ook weer in ronde 1 zwanger geworden; da's boffen als ik het soms zo hoor!

Nou gezellig en fijn jullie te spreken!
gr
Chan

hoi hoi

ik ben "moekje"     25 jaar oud
mama van Ryan 24-07-2007
en rond 4 feb. uitgerekend

het was een totale verrassing

Ryan is een kindje waar we 3jaar voor gevochten heben met hormonen

en dit is een spontaan WONDERTJE

wens iedereen een goede zwangerschap toe

groetjes moekje

Hallo net als ik net zwangere dames,

Ik heb een dochter van 9 maanden en 1 juni
een test gedaan en we zijn weer zwanger.
Super gelukkig, maar ook erg afwachtend,
het is allemaal zo pril, maar erg fijn om het
hier kwijt te kunnen. Dat je eindelijk kan zeggen/schrijven
we zijn zwanger!!!!!
01-02-2010 zijn we uitgerekend.
groeten

Terug
Bovenaan