februari 2010 moeders? (2e kindje)

Hallo allemaal,
Ik ben Bien en ben 26 jaar. We zijn nu bijna 5 weekjes zwanger van ons 1e kindje.
Ik ben uitgerekend op 6 februari 2010. de eerste echo hebben we op 18 juni.... Spannend!

Leuk m hier met jullie te kletsen.

Groetjes Bien

Hallo allemaal,

Ik ben Wildraak en ben zwanger van ons 2e kindje.
In de 2e ronde was het al raak, ik ben vandaag 5 weken en 03-02-10 uitgerekend.
Ik vind het allemaal nog heel erg onwerkelijk, vooral omdat het nog zo vroeg is en erg spannend ook.
We hebben al een zoon van 13 maanden.
Morgen komen ze al van moeders voor moeders, zijn er nog meer die zich eigen daarvoor hebben opgegeven of dit nog gaan doen?
Groetjes

hoi hoi

ja ook ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders

bij mij komen ze maandag 8 juni.

bij Ryan heb ik ook de 10 weken meegedaan.

woensdag 10 juni krijg ik weer een echo en vandaag de uitslag van de hcg waarde in het bloed.(ben onder controle in het ziekenhuis)

ik ben nu wel veel zenuwachtiger en gestresder dan bij de eerste hebben jullie dit ook??
misschien komt het ook wel omdat dit een totale verrassing was

groetjes moekje

bang dat ik al weer afscheid moet gaan nemen

mijn hcg waarde stijgt wel maar te langzaam

en moet het niet al te positief zien volgens de verloskundige

dus helaas meiden

ben er kapot van

hoepnd op een wonder

grt moekje

Hallo!

Jeetje wat een rotbericht moekie; zal toch voor je duimen....

Andere nieuwen;WELKOM!
Hier komt het besef steeds meer binnen; ben zo ontzettend blij, maar tegelijkertijd durf ik me niet helemaal te geven, omdat het de vorige x bij de echo (13 weken) mis bleek te zijn gegaan.....Ik moet toch ook maar een vk gaan bellen. Ik zag dat er een aantal al een afspraak hadden....wat snel!

Nou tot spreeks
Chantal

Hallo,

Leuk z'n forum.

Ik ben Natalie en 25 jaar. Ben nu 4 weken zwanger van ons tweede kindje en ben uitgerekend op 8 februari 2010. We hebben al een zoontje van bijna 2 jaar.  De zwangerschap  is nog heel pril maar kan het wel van de daken schreeuwen. Het is zo moeilijk om je stil te houden.

Hoe voelen jullie je verder? Voel mij tot nu toe nog erg goed, alleen af en toe een vlaag van misselijkheid. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van.

Groetjes Natalie

Moeke heel veel sterkte met het afwachten, ik hoop het zo
voor je.

Ben deze keer veel emotioneler, misselijker dat had ik de vorige keer
helemaal niet. De verloskundige is gebeld en donderdag 2 juli kunnen we terecht. Bekend terein.

Terug
Bovenaan