februari 2010 moeders? (2e kindje)

@ Moekje.

Ook ik wil jou heel veel sterkte wensen.

Heb al een afspraak gemaakt bij de verloskundige en daar moet ik heen op 14 juli. De eerste echo hebben wij op 9 juli. Kan haast niet wachten. Het is nu allemaal nog zo onwerkelijk.

hallo allemaal

allemaal gefeliciteerd!!!!

ik ben jen ben 28 jaar en nu 5 weekjes zwanger van me tweede kindje en ben 2-02-2010 uitgerekend klinkt nog super ver weg maar ben zooo blij!!!
zag dat sommige al afspraken hadden staan bij vk en zo moet ik dan ook maar eens achter aan hihi!!!

maar ik heb al een dochter van 7 en toen mocht je daar pas komen bij twaalf weken maar volgens mij is dat inmiddels al eerder he!!!

ga maar eens contact opnemen suc6 allemaal

Moekje Super veel sterkte probeer te blijven hopen en geloven!!!

Ik weet hoe je je voelt.

Ik ben Robin, 30 jaar en wij hebben al een zoon van ruim 2 jaar. Wij zijn van onze zoon spontaan zwanger geraakt. Ik werd na de bevalling echter heel onregelmarig ongesteld en we hebben 1,5 jaar in het ziekhuis gelopen en behoorlijk wat behandelingen en hormoonkuren achter de rug. Uiteindelijk raaktse we in nov 2008 zwanger in de maand nadat we de HSG hadden gehad. Met de 8 weken echo zaqgen ze toen dat het niet goed was. Heb met kerst een miskraam gehad maar die bleek incompleet dus ben vervolgens gecuretteerd. Uiteindelijk zijn we in januari weer met de hormonen gestart maar ik hield het echt niet meer vol. In maart hebben we besloten met alle behandelingen te stoppen en ons te richten op het manneke dat we WEL hebben rondlopen. Ik was erg blij met dat besluit het gaf rust en ik werd ook weer de oude...had erg veel bijwerkingen van de hormonen gehad.

Nu dus ineens spontaan zwanger, als het goed is  3 februarie 2010 uitgerekend.  Ik durf er nog niet echt blij mee te zijn. Ik ben zo bang dat het weer mis gaat. Het gevoel van onzekerheid en onrust dat ik eindelijk niet meer had is nu terug. Het voelt heel dubbel want natuurlijk wil ik blij zijn maar op dit moment overheerst de angst.

@moekje ik blijf voor je duimen!!!

Hoi Robin!

Ik begrijp je gevoel. Ik heb dan niet met hormonen gewerkt, maar ik heb in nov een miskraam gehad en dat maakt me nu toch wat angstiger, maar ik probeer tegelijk ook te gaan genieten. Het is immers hier bij ons de laatste keer......

gr
Chan

Hallo,

Ik ben 25 jaar en na een half jaar "eindelijk" zwanger van ons 1e kindje.
Het voelt voor ons nog heel onwerkelijk, maar de test is duidelijk positief.
Ik ben 10 februari 2010 uitgeteld.

Groetjes....

ik ben Joyce en 15 februari 2010 uitgerekend van mijn 2e spruit.

Mijn dochter is nu 8,5 maand en zullen straks maar 15 maanden schelen. Begin me nu wel een beetje zorgen te maken om hoe het allemaal practisch zal zijn. hihihi. We hadden eigenlijk niet verwacht dat het al in de 2e ronde raak zou zijn maar we zijn wel weer super blij!

Hallo allemaal!

In mei zijn wij voor het eerst begonnen met klussen voor een eerste kindje. Afgelopen vrijdag hebben wij, na wat vage klachten, 3 uurtjes voor mijn man een week weg is voor zijn werk, een zwangerschapstest gedaan. En uitslag: ZWANGER. We keken elkaar wat versuft aan, hadden echt niet gedacht dat het gelijk raak zou zijn. Maar na 3 uurtjes wat verdwaasd en natuurlijk ook blij te zijn geweest, ging mijn man ervandoor! Echt niet grappig, nu zit je allebei met je gedachtens ver bij elkaar weg, echt sip. Maar anyway, we zijn natuurlijk ook wel erg blij!

Maar ik vind het allemaal wel erg spannend hoor en ben echt bang dat het mis zal gaan. Juist in de omgeving veel narigheid hierover gehoord. Heb in de eerste week ook nog wel wat zondes gedaan als paar sigaretjes, n glaasje wijn, broodje filet american, toast zalm verpakt en een flinke verdoving bij de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling en 2 foto’s van mijn kiezen. Al met al een hele lijst. Als ik het goed berekend heb allemaal in de eerste week gebeurd. Lijkt me toch niet echt goed. Maar voel nu constant lichte buikpijn en dat vind ik soort wel fijn, of er iets binnenin aan het werk is.

De uitgerekende datum is als het goed is 10 febr. Spannend!

Groetjes en succes allemaal!

Terug
Bovenaan