Hallo allemaal!
In mei zijn wij voor het eerst begonnen met klussen voor een eerste kindje. Afgelopen vrijdag hebben wij, na wat vage klachten, 3 uurtjes voor mijn man een week weg is voor zijn werk, een zwangerschapstest gedaan. En uitslag: ZWANGER. We keken elkaar wat versuft aan, hadden echt niet gedacht dat het gelijk raak zou zijn. Maar na 3 uurtjes wat verdwaasd en natuurlijk ook blij te zijn geweest, ging mijn man ervandoor! Echt niet grappig, nu zit je allebei met je gedachtens ver bij elkaar weg, echt sip. Maar anyway, we zijn natuurlijk ook wel erg blij!
Maar ik vind het allemaal wel erg spannend hoor en ben echt bang dat het mis zal gaan. Juist in de omgeving veel narigheid hierover gehoord. Heb in de eerste week ook nog wel wat zondes gedaan als paar sigaretjes, n glaasje wijn, broodje filet american, toast zalm verpakt en een flinke verdoving bij de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling en 2 foto’s van mijn kiezen. Al met al een hele lijst. Als ik het goed berekend heb allemaal in de eerste week gebeurd. Lijkt me toch niet echt goed. Maar voel nu constant lichte buikpijn en dat vind ik soort wel fijn, of er iets binnenin aan het werk is.
De uitgerekende datum is als het goed is 10 febr. Spannend!
Groetjes en succes allemaal!