februari 2010 moeders? (2e kindje)

Handig zo'n lijst!!! Ik heb trouwens mijn echo op 24 juni!!!!!
Kan ook niet wachten.......
En ik78; veel raakvlakken; een kindje van net 4, uit 78? en een mk en nu weer zwanger.....
GEFELICITEERD allemaal.

x Chan

Hé meiden,

Zo enorm geschrokken dinsdag (5 weken zwanger)!!! Ik stond te koken toen ik voelde dat ik wat bloed verloor. Snel naar de wc... en ja, het was echt bloed (helder rood, dun waterig). Helemaal in paniek (met een dochtertje op de achtergrond: mama bloed) de vk gebeld.

Ze probeerde me gerust te stellen dat het niet meteen een mk hoefde te betekenen. Maar dat wilde ik echt niet geloven. Gelukkig kwam mijn man snel thuis om me te troosten.

Maar het bloedde stopte vrij snel en er kwamen geen krampen. Het bleef dus bij een klein maandverbandje vol. De volgende dag ben ik langs de huisarts geweest. Hij vertelde dat het idd voorkomt dat je ronde de 4/5 week en rond de 8e week wat bloed verlies hebt en dat er dan niets aan de hand hoeft te zijn. Hij wilde me toch feliciteren met de zwangerschap. Een echo maken haalt op dit moment nog niets uit. Er is te weinig te zien met 5 weken. Ik moet dus geduld hebben en afwachten.

Ik heb geen bloed meer verloren gelukkig. Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, ik voel wel allerlei steekjes in m'n buik (soms best gemeen) en vanochtend was ik echt even flink misselijk. Dat stelt me allemaal wel wat gerust.... Maar of het daarbinnen allemaal nog goed gaat??? Laten we het hopen.

Morgen bel ik de vk voor de eerste afspraak en dan maar snel een echo plannen. Dat zal wel rust geven... of niet?

Sorry voor het lange verhaal. Moest het even kwijt, ben zo geschrokken!

X Suus

Jeetje hier en daar.....wat balen zeg....Kan me heel erg goed voorstellen wat je voelt! Weet het nl uit eigen(slechte) ervaring, maar weet ook dat het echt niets hoeft te betekenen hoor! Bij mijn vriendin ging het daarna gewoon goed, dus houd je daar maar aan vast. Ik was trouwens dinsdag ook 5 weken! En ik heb ook last van gemene steken/krampen en erg gevoelige borsten en heel af en toe wat misselijk.....
Veel sterkte en bel die vk maar gauw!

x
Chan

hierendaar ik kan me ook voorstellen hoe je je voelt...maar het hoeft inderdaad niets te betekenen....
bij mij was dat helaas wel zo maar bij heel veel mensen ook weer niet..er zijn zelfs vrouwen die de hele zwangerschap bloedverlies hebben... ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan..het is immers positief dat je nog geen bloedverlies weer hebt gehad..

ja chantalie we hebben aardig wat raakvlakken hahaha gaat die van jou al naar de basisschool???
mijn zoon is net 4 geworden die gaat na de zomervakantie omdat we volgende week op vakantie gaan dus heeft het voor hem geen zin om al heen te gaan..

nou tot snel maar weer

quote: Mama18 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2009 12:15:15'));

naam:                          
kinderen:
uitgerekend
echo:

Chantallie78
dochter
12 -02-2010
24 juni

Buuffie
zoon

18 juni

Mama18
zoon
01-02-2010
17 juni

not
zoon
01-02-2010

li78
dochter
01-02-2010

bien0602
-
06-02-2010
18 juni

Wildraak
zoon
03-02-2010

chanoa
zoon
08-02-2010

jen1981
zoon
02-02-2010

robin79
zoon
03-02-2010
29 juni

zwanger1984
-
10-02-2010

joyce1979
dochter
15-02-2010

spriep
-
10-02-2010

hierendaar
?
07-02-2010

dejong
4 kinderen
?
8 juli

angelatje1983
-
11-02-2010

deleve
dochter
14-02-2010

ike1978
zoon
15-02-2010

nou er werd een lijstje gevraag, ik ben zo vrij geweest...
ik hoop dat ik niemand ben vergeten. zo ja(sorry) dan kan je op het wolkje gaan staan die rechts van de tekst staat. en dan krijg je de lijst...op de onderste rij gaan staan met muis..rechter muis klikken en dan op insert row below. dan kan je daar je naam enz invullen.

Terug
Bovenaan