Hé meiden,
Zo enorm geschrokken dinsdag (5 weken zwanger)!!! Ik stond te koken toen ik voelde dat ik wat bloed verloor. Snel naar de wc... en ja, het was echt bloed (helder rood, dun waterig). Helemaal in paniek (met een dochtertje op de achtergrond: mama bloed) de vk gebeld.
Ze probeerde me gerust te stellen dat het niet meteen een mk hoefde te betekenen. Maar dat wilde ik echt niet geloven. Gelukkig kwam mijn man snel thuis om me te troosten.
Maar het bloedde stopte vrij snel en er kwamen geen krampen. Het bleef dus bij een klein maandverbandje vol. De volgende dag ben ik langs de huisarts geweest. Hij vertelde dat het idd voorkomt dat je ronde de 4/5 week en rond de 8e week wat bloed verlies hebt en dat er dan niets aan de hand hoeft te zijn. Hij wilde me toch feliciteren met de zwangerschap. Een echo maken haalt op dit moment nog niets uit. Er is te weinig te zien met 5 weken. Ik moet dus geduld hebben en afwachten.
Ik heb geen bloed meer verloren gelukkig. Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, ik voel wel allerlei steekjes in m'n buik (soms best gemeen) en vanochtend was ik echt even flink misselijk. Dat stelt me allemaal wel wat gerust.... Maar of het daarbinnen allemaal nog goed gaat??? Laten we het hopen.
Morgen bel ik de vk voor de eerste afspraak en dan maar snel een echo plannen. Dat zal wel rust geven... of niet?
Sorry voor het lange verhaal. Moest het even kwijt, ben zo geschrokken!
X Suus