februari 2010 moeders? (2e kindje)

Ha zwanger84. Leuk om ook op 10 febr. te zijn uitgerekend van je eerste kindje! Spannend he! Jullie hebben wel even geduld moeten hebben, lijkt me erg spannend elke maand weer, en dan denk ook wel een beetje teleurstellend... Maar super dat het nu voor jullie ook zo ver is! En trouwens ik ben ook 25 . Wat hebben we nog meer gemeen?

Groetjes

Hoi meiden,

Proficiat met jullie zwangerschap !!!

Even voorstellen: mijn naam is Suus, 29 jaar oud en zwanger van ons tweede kindje (nr 1 is net 2 jaar). Mijn uitgerekende datum is 7-2-2009. En jemig wat is het weer spannend!

Ik voel me wel redelijk zwanger: weinig eetlust, gevoelige borsten, veel plassen 's avond  en vandaag zat m'n broek al erg strak achter m'n bureau... Af en toe voel ik ook wat krampjes in m'n onderbuik maar niet zo vaak. En toch ben ik soms onzeker... herkennen jullie dit?

Het is allemaal zo onwerkelijk, er groeit gewoon weer een kindje in me.
Ik hoop dat we een mooie zwangerschap tegemoet gaan met als het resultaat: een prachtig kind!

Maar voorlopig... geduld en wachten op zekerheid. Ondertussen kletsen we lekker wat af hier

Liefs Suus

Hoi Allemaal,

Ik ben Heidi, 38 jaar ( bijna 39 ) en ben in verwachting van het 5e kindje, 2e van mijn huidige man en mij samen, mijn man heeft uit zijn vorige huwelijk ook nog 3 kinderen, waarvan de oudste nu zwanger is van de 1e, de tweede net het tweede kindje heeft gekregen en een zoon van 12 jaar, ik heb 3 kinderen uit mijn vorige huwelijk van 16 zoon, 15 dochter  en 12 zoon en een zoontje van 6 jaar met mijn huidige man samen.
Ik ben nu ruim vier weken zwanger ( als het goed is want maandag 8 Juni  was mijn NOD, vrijdag 5 Juni getest na allerlei symptomen en terwijl ik over het staafje heen plaste werd het zwanger streepje al hardstikke paars, het was eerst het zwanger streepje en daarna pas het test streepje wat verkleurde) en heb woensdag 8 Juli mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dan wordt er ook gelijk een echo gemaakt voor de termijn, dus spannend.

Groetjes Heidi.

@chan,
Hoe gaat het nu met je??   Blijft natuurlijk spannend tot de eerste echo....

@heidi
Drukke boel daar bij jullie haha.... van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Weet zo even niet de namen meer van de rest die zich gemeld heeft maar allemaal van harte gefeliciteerd en gezellig dat jullie er zijn.
We zouden hier eigenlijk zo'n lijstje moeten maken met ieders uitgerekende datum en afspraken eerste echo en zo. Is daar iemand goed in?? Ik namelijk helemaal niet.

Lfs Robin

Hallo allemaal,

Ik ben Angela 25 jaar oud en nu 4 wkn en 5 dagen zwanger van mijn 1e kindje. Uitgerekend op 11 februari 2010.

Het is allemaal zo snel gegaan, gelijk de eerste maand raak dus dat was een behoorlijke verrassing. Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat, ben best wel een beetje onzeker en vind het daarom ook wel fijn om verhalen van andere zwangere vrouwen te lezen.

In ieder geval......iedereen van harte gefeliciterd en heel veel succes.

Groetjes,
Angela

Hallo allemaal,

Ik ben Deleve en ik ben 28 jaar, heb een dochter van 14 maanden.
Ben op valentijnsdag uitgerekend.
Heb in April een miskraam gehad en gelukkig mocht het snel weer raak zijn.
Heb nog geen vk gebeld oid, ga ik vrijdag doen!
Dames van harte allemaal!

Hoi allemaal!

Welkom alle nieuwen!!! En dat het maar een goede zwangerschap mag worden!!!

Hier gaat alles zijn gangetje;ik probeer ook maar gewoon bezig te zijn en te overleven tot aan woensdag 24 juni, dan heb ik mijn 1e echo....(omdat het natuurlijk in nov mis is gegaan...)
Ik blijf last houden van enorme krampen, maar het wisselt wel; soms voel ik niks(wel gevoelige borsten...) en soms enorme buikkrampen.....ik hoop er maar het beste van. Durf me nog steeds niet helemaal over te geven aan dat blije gevoel, dat ik natuurlijk heb, maar nu nog ff onderdruk....

tot spreeks
Chan

Hoi

Ik ben daphne 21 jaar, heb samen met vriend al een zoontje van 2,5 jaar...
Afgelopen febr. heb ik een miskraam gehad en daarna zijn we tog gelijk weer gaan klussen...

En ik ben vandaag 16 dagen overtijd dus heb eindelijk een test gedaan en ja hoor.. ZWANGER!!! 01-02-2010 uitgerekent... Ben echt zo blij..

Morgen ga ik bellen voor echo want ik kan in week 6 langs komen.. Wel fijn, nog meer bevestiging...

Alle andere zwangeren ook Gefeliciteerd!!!

Groetjes daphne 6 wkn & 2dgn

Terug
Bovenaan