Februari baby's 2023

Ik heb ook twee echo's gehad waarbij het termijn niet klopte met mijn eisprong. Scheelde ook ongeveer een week. De eerste vroege echo (zelf betaald) zagen we alleen een dooierzakje, terwijl daar werd gezegd dat het mogelijk was een hartje te zien. Toen werd gezegd dat we een week minder ver waren, of het was al vroeg fout gegaan. Een week later echo gehad met een beginnend kloppend hartje en termijn werd gemeten op 6+2 ipv 7 weken. 2 weken daarna opnieuw echo gehad en toen 6 dagen voorruit gezet. Verloskundige benoemde dat bij vroege echo's het meten erg lastig is, en een mm verschil in meten al veel verschil kan maken. Het hartje klopt, daar zou ik me vooral aan vasthouden. Succes met wachten, maar ik zou me niet zoveel zorgen maken! 

Dankjewel mathilde voor je positieve reactie ?
Dit is inderdaad wat ik heel veel lees gelukkig.  Ik ga het ook proberen van me af te zetten.
En er toch van proberen te genieten .?

[quote quote=10567893]
Ik had 1 juli ook mijn eerste echo .
Een mooi klein frummeltje met een mooi kloppend hartje.
Ik ben alleen 1 week achteruit gezet.
Waar ik best wel verdrietig over ben. Volgens mijn ei sprong is dit onmogelijk.
De vk ziet het positief en ziet dit dagelijks. En het is maar mm werk. Wie weet word ik de volgende keer weer bijgesteld. Wie weet heeft het iets langer geduurd voor het vruchtje zn weg naar de baarmoeder had gevonden
Ik lees dat veel vrouwen dit hebben gehad .
Gelukkig kan ik daar wel een klein beetje een positief gevoel vandaan halen.
Ik heb 15 juli een extra echo voor mijn gemoedsrust en om de echo te krijgen die ik eigenlijk al 1 juli had gehoopt te hebben. Een iets groter kindje.
In mijn beleving klopt die week niet en heb er wel wat stress van helaas. En angst dat het mis zou kunne gaan.

[/quote]
Hoeveel weken zou je volgens jou zijn en hoeveel weken zegt de verloskundige nu dat je bent dan? 

Iehh vandaag de termijn echo! Keek er heel erg naar uit maar nu toch echt wel zenuwachtig ?

Hoe gaat het met jullie?

Hoi allemaal, vorige maand zijn wij erachter gekomen dat wij ons derde kindje in februari mogen verwelkomen. Mij lijkt het leuk om in een Facebookgroep gezellig te kletsen. Is deze er toevallig al? Groetjes!

Hey er is een WhatsApp groep! Als je terug leest zie je een email waar je heen kan mailen om er in te komen. Als je die niet ziet laat het even weten dan kunnen we vast zorgen dat je in de app komt leeeuk! 

Hoihoi! Wat leuk, zal het erg leuk vinden om er ook in te komen?
Kan inderdaad terug vinden dat je je daar voor kan aanmelden, maar niet waar je het mailtje naartoe moet sturen. Zal het leuk/fijn vinden als je mij kan helpen. Ben erg benieuwd. ? Lijkt me zo leuk om dingen te delen!

Terug
Bovenaan