Februari baby's 2023

En de eerste echo zag er hier goed uit, een mooi kloppend hartje :) 7 weken zwanger nu! Nu weer 4 weken wachten op de volgende.
Merk wel dat oa de misselijkheid en vermoeidheid alweer wat minder wordt, hoop dat dat een goed teken is en geen teken van dat het fout gaat. Blijft spannend!

Stiekem las ik al een paar weken mee.. Was wel nieuwsgierig naar wie nog meer zwanger zijn en hoe zij dit ervaren.
Hier na 2 jaar zwanger, nu 8 weken. Met 6 +5 vroege echo gehad met een kloppend hartje! Volgende week de volgende echo.. Van de week gaan we het vertellen tegen onze naasten, zo fijn en zo benieuwd naar hun reacties ?

@KS , wat fijn dat je een vroege echo hebt gehad. Bij de eerste had ik ook rond die tijd een echo gehad , (was wat verkeerd geteld, vandaar) , nu helaas wat langer wachten. 
Ook spannend voor jullie en dan indd de reacties , hoop voor jullie dat jullie hele fijne en positieve reacties mogen ontvangen!

Pfoe mijn eetbuien zijn hier omgeslagen in 24/7 misselijk. Ik voel me zo ellendig .. dit had ik bij m'n eerste niet. Hoop dat dit na 12 weken over gaat zijn ...

Hi,
Hier afgelopen vrijdag 1-7 de intake en eerste echo gehad. 7weken en kloppend hartje ❤.
27-7 de termijn echo. Verder ben ik echt doodmoe. Heb af en toe ineens trek/zin in dingen die ik normaal kan laten liggen. Ik wordt misselijk van de wc verfrisser ? Moet al zeker 2 weken lang vaak plassen. En vandaag had ik sinds lange tijd ineens migraine. ?
Hoe gaat het met de rest van jullie?

Ik had 1 juli ook mijn eerste echo .
Een mooi klein frummeltje met een mooi kloppend hartje.
Ik ben alleen 1 week achteruit gezet.
Waar ik best wel verdrietig over ben. Volgens mijn ei sprong is dit onmogelijk. 
De vk ziet het positief en ziet dit dagelijks. En  het is maar mm werk. Wie weet word ik de volgende keer weer bijgesteld. Wie weet heeft het iets langer geduurd voor het vruchtje zn weg naar de baarmoeder had gevonden  
Ik lees dat veel vrouwen dit hebben gehad .
Gelukkig kan ik daar wel een klein beetje een positief gevoel vandaan halen.
Ik heb 15 juli een extra echo voor mijn gemoedsrust en om de echo te krijgen die ik eigenlijk al 1 juli had gehoopt te hebben. Een iets groter kindje.
In mijn beleving klopt die week niet en heb er wel wat stress van helaas.  En angst dat het mis zou kunne gaan. 

Terug
Bovenaan