februari babys!

Hoi Februari-mama's,

Ik mag me ook toevoegen!!!!
Wat ben ik gelukkig zeg. Zwanger van de 2e. Heb een zoontje van net een jaar oud.
En nu weer zwanger. Wat een gelukkig mens ben ik zeg!
Ik vrijdag 15 juni een test gedaan. En helemaal door het dolle natuurlijk!
Morgenochtend de huisarts bellen, die was vandaag helaas gesloten.
Het net op internet gekeken en als het goed is ben ik nu 35 dgn zwanger. En uitgerekend op 15 februari 2008.

DIKKE KUS VAN TYRA

Ik heb gisteren een test gedaan (eigenlijk 2 maar de eerste was een hele oude...!) en ik heb hele duidelijke streepjes! Echt gaaf!

Het is onze eerste en alles is nog heel onwerkelijk.
Vandaag de huisarts gebeld en woensdag ga ik er heen!
Ik vind het zo SPANNEND allemaal!
Ik denk dat ik rond de 21e uitgeteld ben.....

Wij boffen wel want we zijn pas net begonnen!!! Daarom is het ook nog zo van: dat kan helemaal niet, in de 2e ronde! Echt zo super!!!

En jullie allemaal gefeleliciteerd! Geniet er van!

Liefs Anouk

Hi Ladies,

Ik heb vrijdag een test gedaan en..................twee streepjes. Omdat ik ook niet veel klachten voel, behalve een beetje zere borsten, heb ik er voor de zekerheid gisteren nog maar 1 gedan (had toch een verpakking van twee!!!). Ook positief. Woensdag naar de ha, ik weet niet of die ook nog een test kan doen.
Wat ik wel lastig vind, is dat ik net op het punt sta om te solliciteren omdat ik het niet naar mijn zin heb in mijn baan, maar weet niet of dat wel zo verstandig is. Wat denken jullie?

gr. Martje

dag allemaal gefeliciteerd
ja,ik mag me maar een jaar hopsen ook aanmelden.
we zijn    op 15 fer ben uitgerekend.
hadden net een afspraak in de ziekenhuis gemaakt om alles te controleren , ben ik toch spontaan zwanger geworden.
nu wachten op de echo, hebben we over 3 weken.
gr dumpie

Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!
Ook ik ben ( net ) zwanger, en op 19 feb. uitgerekend.
Wel heel leuk om ervaringen uit te wisslen en elkaar op de hoogte te houden.
Ik vind het ook wel heel onzeker, toch wel bang dat het mis gaat.
Herkennen jullie dit ??

Sophie

ja, dat heb ik ook.Het komt denk ik ook omdat het allemaal nog zo pril en nieuw is. Ik durf denk ik er pas echt op te hopen als ik het op de echo heb gezien. Ben ook veel aan het denken wat ik heb gegeten en gedronken in de weken ervoor (valt wel mee). Wel eet ik erg gezond nu ik het weet!
Voel jij verder al iets in je lichaam?
gr. Martje

Hoi,

Nee, eigenlijk merk ik er niet zoveel van. Bij de vorige 2 zwangerschappen ben ik wel misselijk geweest en ik ben benieuwd of dit nu weer zo zal zijn. Ik denk het eigenlijk wel.
Ik kan me niet herinneren dat ik toen ook zo bang was dat het mis zou gaan. Maar misschien vergeet je dat ook wel weer.
Ik tel echt de dagen en weken af tot we naar de vk kunnen gaan en tot die tijd vertellen we het nog maar niet verder.
Hoe ver zijn   jullie allemaal en hoe gaat het ? Al last van kwaaltjes ??

Geniet er toch maar van !!
Sophie

Hallo meiden,

Ik sluit me ook aan bij de feb mama's, het gaat druk worden zie ik.
Heb afgelopen donderdag getest, was toen zes dagen overtijd, toen de vijf minuten die we moesten wachten om waren stond er een licht streepje, 5 seconden laten een vette streep, dus het is echt waar.

Volgens babaybrabbel ben ik vijf weken en drie dagen zwanger en uitgerekend op 16 feb, zag jij ook monique, leuk hoor.
Gister beetje misselijk, maar vooral moe, en gespannen borsten als ik mijn bh uitdoe dan kan ik het wel uitgillen.

Eten doe ik sinds vandaag veel, heb steeds honger en ook last van veel speeksel in mijn mond waardoor ik dorst, maar ik voel voor de rest nog niet veel.

Wel vind ik het nog heel onwerkelijk, morgen naar de ha, en dan zie ik wel.
Hoop ook dat ik snel en echo mag, ben zo benieuwd.
LIefs van een zo blije kyrabella
28 jr, eerste kindje

Terug
Bovenaan