februari babys!

Hoi hoi,

Gefeliciteerd allemaal!!! Hier nog een aanstaande februari mama; ben op 2 februari uitgerekend van de tweede!

Begin het nu (bijna twee weken na de test) eindelijk  een beetje te geloven!  Is best lastig, als je helemaal geen kwaaltjes hebt, en óók de kwaaltjes van de eerste zwangerschap niet meer hebt. Maar, het is toch echt zo! Afgelopen week was er iemand van Moeders voor Moeders langs geweest, die ook nog even de hoeveelheid HCG testte en ja... onbewtist zwanger! Wauw... het grote genieten kan beginnen ;-)

Veel succes en plezier de komende weken!
Aaf

gefeliciteerd allemaal!

ik ben vandaag bij de ha geweest. het was een betje teleurstellend. ze feliciteerde me niet eens. mar goed heb de nummers van de verloskundigen en ga daar maandag wel naar bellen voor een afspraak.

ik voel me vreselijk moe. en de drukste weken van het jaar komen er aan. dus ik moet nog even volhouden.

groetjes en een prettis weekend
carina

Jaaaa ben vandaag 5 weken zwanger en uitgeteld op 9 februari.
Tis overigens mn derde kindje en het lijkt erop dat de misselijkheid iedere zwangerschap vroeger toeslaat :(
Maar goed ik mag niet klagen als t kindje maar gezond is :) :)

Groetjes Monique

hallo,

ik mag me sinds gisteren ook toevoegen!!
heb wel 3 dgn voor me NOD getest omdat ik de symptomen niet meer kon houden en zo onzeker aan het worden was

volgens lijstje 19 februari!!!

Hoop dat echt alles goed gaat, we zijn 19 maanden bezig geweest en hebben een begin in de MMM nu, dit is dus echt een verrassing!!  
wel beetje onzeker dus hoop dat dat snel weggenomen kan worden! maandag gaat ik HA bellen.

liefs Sylvia  

Hallo dames,

hoe voelen jullie je?
Ik heb nog steeds niet veel klachten, moe en wat pijnlijke borsten, maar als dit alles is, hou ik het wel 40 weken vol, haha....

Ik heb me opgegeven voor Moeders voor Moeders. Dan zamel je je urine in zodat ze er HcG uit kunnen halen. Hiermee kunnen vrouwen bij wie het niet vanzelf gaat ook zwanger worden.
Kleine moeite, groot plezier, toch?
Doen jullie ook hieraan mee?

Groetjes, Jose

ik ook!!!!

14 februari ben ik uitgerekend van nummer 2!

en het voelt weer zo goed.
vind het wel raar dat er nog geen forum is voor januari en februari?

kus Wen

ja raar he!
ik las wel net dat iemand een msn groep had gemaakt voor de januari moeders.
ik weet niet hoe het moet, maar wil wel eens kijken of ik dat ook kan voor de februari moeders?

of als iemand er verstand van heeft en dat wil doen?
groetjes Carina

Hallo,
vandaag hield ik het niet meer!!!! Moest woensdag pas ongesteld worden, maar alles aan en in me zei dat ik zwanger ben. Test dus 2 dagen te vroeg gedaan...maarrrrr JIPPIE ik ben zwanger!
Heb in oktober een miskraam gehad en nu toch weer zwanger. Ben uitgerekend op 20 februari. Morgen de verloskundige bellen voor een afspraak. Omdat ik die miskraam heb gehad mag ik nu met 6 weken al een extra echo maken. Kan niet wachten.
Nou februari moeders, gefeliciteerd allemaal!!!!
Hoop idd dat er snel een februari forum komt.

Groetjes Sharon.

Terug
Bovenaan