ff mijn verhaal kwijt....

A

Anoniem

Guest
Daarstraks superslecht nieuws gehad.. Een vriendin van ons heeft een dochtertje van een maand jonger als Jesse, ze is van augustus. Vanmorgen werden ze wakker en gingen samen naar beneden. Moeder valt met kindje van de trap, en ze komen heel ongelukkig terecht.. Evy is met haar hoofdje op de grond gevallen en de moeder viel daar bovenop..
Kindje is nog met de traumahelicopter naar het ziekenhuis gebracht, en geopereerd maar het hele schedeltje was kapot, en Evi is overleden!!
Dat is toch het meest verschrikkelijke wat er is hé.. Ik kan echt al een hele dag nergens anders aan denken...
Moest het gewoon ff kwijt!
Liefs, Anne-Marie

Jezus..
Mijn ogen lopen vol als ik het lees, zoiets is de ergste nachtmerrie van elke moeder!
Wat vreselijk, echt geen woorden voor...
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik wil je erg veel sterkte wensen, en ik hoop dat je een grote steun zal zijn zijn voor je vriendin, misschien kun je haar vertellen dat ik , ookal kent ze me niet (en waarschijnlijk al de andere mama's van het forum) met haar meeleeft en veel sterkte wil wensen met haar verdriet!!

een dikke

Evelien

Hoi Anne-Marie,

ik weet ook niet goed wat ik hierop moet zeggen
Dit is echt het verschrikkelijkste wat je als moeder kan overkomen.
Jeetje zeg!! Heb er echt geen woorden voor.
Tranen staan serieus in mn ogen, pffffff

Ik wil uiteraard ook jou heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit. En ondanks dit, hoop ik ook dat je voor je vriendin een goede steun kan zijn, want dat heeft ze echt heel erg nodig!!

Heel veel sterkte meis!!

Dikke knuf Debby.

Hoi Anne-Marie,

Ik ben er helemaal stil van......
Wat is dit erg zeg. Zoiets wens je niemand toe en zo zie je maar dat zoiets verschrikkelijks gewoon thuis kan gebeuren.
Ik zal de komende tijd extra goed oppassen als ik met Sven de trap af ga.....
Heel veel sterkte de komende tijd en als je je hart wil luchten, doe het gerust hier, we leven met jou en je vriendin mee.

Liefs,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

.............. ben er gewoon sprakeloos van!!

wat is dit g.v.d klote zeg!!!!(sorry voor mn taal)
ik weet niet wat ik hier op moet zeggen maar wil jullie allemaal heeeeel veel sterkte wensen!dikke knuf,antoinet

Lieve Anne-Marie,

Wat ontzettend erg, ik zit gewoon te huilen, dit hoort niet te gebeuren. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie en aan de ouders en naaste familie. Ik zal een kaarsje branden voor Evi.

liefs Mariska

Och meisje,

wat een VERSCHRIKKELIJK nieuws. Ik krijg er kippevel van......
Way verschrikkleijk als je dat moet meemaken als moeder zijnde. Je vergeeft het jezelf nooit....maar goed daar heb je niets aan......

meid ik wens jeheel veel sterkte en ook ik zal een kaarsje branden voor Evy..

Knuf Saskia

Dit is het ergste wat er is. Je kindje verliezen en dan  op deze manier. Hier zijn geen woorden voor. Ik vind de trap aflopen met de kleine altijd al eng. Maar dit is echt vreselijk. Al zijn het voor mij onbekende, ik wens je vriendin en haar naasten heel veel sterkte.
En voor jou ook! Alleen al het lezen kan ik van huilen, het moet voor jullie nog veel erger zijn.

Eveline

Terug
Bovenaan