ff mijn verhaal kwijt....

hoi   anne-marie,

wat een verschrikkelijk nieuws wat je te horen hebt gekregen, dit is echt wel het ergste wat je als moeder kan overkomen...
ik wens je heel veel sterkte en ook je vriendin en haar familie...

groetjes mascha

Lieverd wat erg..............

Dit is gewoon je grootste nachtmerrie.
Heb er geen woorden voor.

Heel veel sterkte en zal een kaarsje branden.

Hoi,
Wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Heb er geen woorden voor.Ik was er helemaal naar van toen ik het las(gisteravond).Heb er veel aan gedacht vanacht.Hat zal je maar gebeuren. Ik wil jullie en jullie vrienden heel veel sterkte wensen!

groetjes Lente

jeetje, zeg ik schrik hier ontzettend van. Vooral omdat mijn zusje laatst ook met Veda van de trap gegleden is. Gelukkig wel alles goed gegaan.
jee ik heb hier geen woorden voor.
Meid veel sterkte, en zeker ook voor je vriendin.

liefs daan

Lieve schat wat verschrikkelijk, kippevel op heel mn lijf !
Ik brand een kaarsje voor Evy

Ik denk aan jullie, sterkte

dikke knuffel
Achnita

Hoi,

Gister las ik dit bericht. Ik had toen niet de woorden om te reageren. Het laat me niet los, ik moet er steeds even aan denken.

Het heeft me twee dingen doen beseffen.
Ten eerste dat ik eigenlijk veel voorzichtiger zou moeten zijn. Hoe vaak ik niet nog even gauw iets meeneem naar beneden terwijl ik Bas op mijn arm heb. Hoe vaak er bij ons niet van alles op de trap ligt, wat nog naar boven moet. Een ongeluk zit in nzo'n klein hoekje, dus ik zou dit soort 'risico's' niet moeten nemen.

Ten tweede besef ik me weer eens hoe kwetsbaar we zijn. Ik ben zo gelukkig met mijn man en kindjes. Zo'n groot geschenk eigenlijk. Mijn wereld zou instorten als één schakel in mijn gezin zou wegvallen. Brrrrr, krijg al rillingen bij het idee.

Lieve Anne-Marie, ik wens je heel veel sterkte deze tijd. Ook ik zal een kaarsje branden.

Groetjees, Karin

las het vanmorgen al in de krant  vreselijk! had zelf de laatste weken de gewoonte om en Thomas en alles wat nog meer naar boven of beneden moest in 1 x mee te nemen. In vervolg loop ik wel 2 x, neem ik alleen nog thomas mee de trap op en af.

Heel veel sterkte.

Ook mijn ogen hielden het niet droog toen ik het las...
Dat was voor mijzelf ook de grootste angst, de trap op en af met de kleine..

Ik wil jou, en ook vooral die vriendin van je heeel echt veel sterkte wensen..

Ongelooflijk.................

x Kim

Terug
Bovenaan