ff mijn verhaal kwijt....

Wat is dit vreselijk zeg, ik heb er geen woorden voor!!
Ik wil je vriendin en  jullie heel veel sterkte toewensen!!

Hallo

Toen ik je berichtje las werd ik toch wel even heel stil wat lijkt me dit akelig.
Een ogeluk kan dan wel in een klein hoekje zitten maar kan wel hele grote gevolgen hebben, wat lijkt me dit erg voor je vriendin om het mee hebben te moeten maken.
Zo`n beeld wordt je nooit meer kwijt.
Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte toe wensen.

Liefs bg

Dit is te ERG! Ik heb het vanmiddag via het een ander forum gehoord, ik las het ff "snel" tussendoor op het werk. ik heb de hele middag gehuild vanbinnen. En de auto naar huis heb ik het er maar ff uitgegooid.
Dit kan en mag niet waar zijn! Echt niet!
ik denk dat ik dit nooit meer zal vergeten.
En op de trap was ik al voorzichtig, maar nu nog meer.

Hoe is het met de moeder? (en vader?) heeft zij ook nog verwondingen? Is ze aanspreekbaar, qua verdriet?
Heeft Evi nog broertjes en zusjes, zo ja hoe is het daar mee?

kus Petra, en heel veel sterkte, en ik hoop dat je je vriendin op een of andere manier nog een beetje tot steun kan zijn.

Bah zeg... Ik heb hier geen woorden voor... Wat kan je in hemelsnaam zeggen als zo iets gebeurd....

In ieder geval heeel veeel sterkte....

Liefs,

Frieda

Wat een hele hoop lieve reacties zeg!!!
Het is ook allemaal nog zo onwerkelijk, ik kan het nog altijd niet geloven.. Zaterdag zat ze nog op onze schoot en nu a.s. zaterdag is de uitvaart..
Ja, wij deden dat ook altijd, de oudste op de ene arm en de jongste op de andere.. Dat gebeurt nu dus echt niet meer, dat weet ik wel zeker!!!

Ze hadden voor Evy al een keer een miskraam gehad, de bevalling was echt een complete hel, maar ze waren zo gelukkig toen ze er eenmaal was.. En dan nu dit!!

Evy is thuis, zodat papa en mama ze nog regelmatig kunnen vasthouden..

Ik kan nu ook alleen maar naar mijn eigen kindjes kijken, en dan kan ik alleen maar denken aan hoe ik zou zijn als er iets met mijn ventjes zou gebeuren.. Brrr, koude rillingen..
Liefs, Anne Marie

De grootste nachtmerrie die je maar kan overkomen.
Heel veel sterkte voor jou en iedereen om je heen.

Ik krijg het nog koud als ik alleen al aan dit verhaal denk.

Heel,heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs Saskia

hoi anne-marie,

als moeder zijnde je kindje verliezen is niet makkelijk.
probeer veel steun bij je man te vinden.
en heel veel sterkte met het verwerken.

groetjes en heel veel knuffels van saloua en samir

Terug
Bovenaan