ff mn hart luchten

hee dames

sorry maar wil echt even mijn hart luchten hier...

ik heb een aantal problemen waar ik mee klungel,veel mensen merken dit niet aan mij ook in mijn omgeving niet echt..
ik ben altijd vrolijk denken ze,maar ondertussen vreet het me op van binnen

word er soms knettergek van, een van mn problemen is mijn   lichaam

voel me zo ontzettend lelijk na de bevalling.voor de bevalling had ik al niet echt veel schik van mn lichaam terwijl ik niet eens echt dik was ofzo
maar nu o mijn god word er gek van ik heb nog een hele buik die dus niet weg wilt gaan en eten doe ik niet overdreven alleen toch verkeerde tijden denk ik....
dan heb ik ook nog eens kleine borsten waardoor het nog erger opvalt en ik ben maar 1meter 63 dus ook mn lengte helpt me niet mee

nou waardoor ben ik van mijn lichaam gaan kosten voor de bevalling? in 2003/2004 ben ik dus aangerand/misbruikt,ik dacht altijd dat ik dit een plekje had gegeven,al kon ik mijn lichaam niet meer accepteren..
sinds caithlyn er is komt alles weer telkens na boven het vreet me op die angst de nachtmerries telkens weer
en ja waarom vreet het me op en blijf ik eraan herinnerd worden tja de persoon die me dit geflikt heeft was juist de gene die er altijd voor me had moeten zijn,die me had moeten steunen bij de dingen in me leven,die me groot had moeten brengen (dat hij ook al niet kon doen door zijn drugsverslaving tot mijn 16e jaar)maar in plaats van dit alles de pijn die hij me had aangedaan in mijn jeugd de dingen die ik al had moeten missen,mn hele jeugd nam hij me toen al afen heb toch een kans gaf op mijn 16e...en dan neemt hij zelfs dat laatste beetje geluk en zelf respect uit mijn leven alles maakte hij kapot,mijn jeugd vond hij blijkbaar nog niet genoeg

ik ben gewoon elke dag weer bang,dat ik hem tegen kom of datie caithlyn van me af wilt pakken toch te gek voor woorden bang voor je eigen pa
ja ik wil er ook niet aan denken maar ja het beheerst mn hele leven...

ik heb er nooit wat aan willen doen en dacht altijd dat ik het zelf wel kon verwerken,  maar ik weet nu ik moet wel,caithlyn merkt ook aan mij dat er wat met me is als ik zo blijf leven.
vandaag een gesprek gehad bij de huisarts en ze wilt ook dat ik nu toch in therapie ga

ik heb heel veel last van hoofdpijn en moeheid ook dit heb ik na laten kijken,en ik krijg dus een nieuw bloedonderzoek om te kijken of mn schildklier wel goed werkt...

ik hoop dat alles mag gaan helpen

sorry maar moest mn hart   ff luchten

liefs patricia

jhee, patricia wat heftig. Ik lees al heel lang mee op het forum
eigenlijk al van af dat ik 3 maanden zwanger was. Ik voelde me nooit zo geroepen
om mee te schrijven maar heb wel veel aan al jullie geschrijf gehad. Maar ik vond dit zo naar voor je dat ik je echt een hart onder de riem wil steken. Ik kan me onmogelijk je situatie voorstellen maar vind het heel moedig van je dat je hulp hebt gezocht.
zeker als je het gevoel hebt dat caitlin iets voelt van je spanning.
ik wens je heel veel steun en sterkte hier mee

quote: czaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2008 22:29:31'));

jhee, patricia wat heftig. Ik lees al heel lang mee op het forum
eigenlijk al van af dat ik 3 maanden zwanger was. Ik voelde me nooit zo geroepen
om mee te schrijven maar heb wel veel aan al jullie geschrijf gehad. Maar ik vond dit zo naar voor je dat ik je echt een hart onder de riem wil steken. Ik kan me onmogelijk je situatie voorstellen maar vind het heel moedig van je dat je hulp hebt gezocht.
zeker als je het gevoel hebt dat caitlin iets voelt van je spanning.
ik wens je heel veel steun en sterkte hier mee

hoi czaar

tnx voor je reactie
idd ik heb de hulp gewoon erg nodig,ik wil gewoon kunnen genieten van me dochtertje en me lieverd,maar tot nu toe zit er altijd wat tussen...
ik geniet zeker wel van ze maar nooit met volle blijschap,niet omdat ik het niet wil maar gwoon om dat me leven bepaald word door deze nachtmerrie

liefs

Hallo Patricia,

Ik begrijp je heel goed het is heel goed van jou dat je professionele hulp inschakelt dit kan je niet alleen verwerken.Het is nog al wat en je kindje voelt dat inderdaad aan daar sta je soms nog weleens versteld van wat die al voelen en merken.

Ik heb deze ervaring niet dus helemaal inleven kan ik niet mijn vader leeft al 23 jaar niet meer zo zie je maar hoe alles oneeerlijk kan wezen in het leven. Toen ik zwanger was van Milton is mijn zus overleden dus ik heb niet mogen genieten van die zwangerschap.Toen mijn vriend en ik onze woning kregen lag mijn andere zus in scheiding.Toen ik zwanger  was van shanice   hadden ze bijna mijn vriend ontslagen maar uiteindelijk teruggedraaid .
Ik heb ook het gevoel dat ik niet mag genieten in het leven bij iets leuks heb ik altijd tegenslag.
Ik wens je veel sterkte toe en dat je het een plek kan geven vergeten doe je het nooit meer maar dat je het een plekje kan geven om er mee om te gaan gaat je zeker lukken met je mooie gezinnetje
groetjes lisette

Sorry de laatste zin is dubbel ik denk dat het wel oplucht als je alles eruit kan gooien ik doe het ook weleens en desnoods even die tranen eruit gooien. Je doet het voor jou en jer gezinnetje knap hoor

quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-10-2008 10:00:06'));

Hallo Patricia,

Ik begrijp je heel goed het is heel goed van jou dat je professionele hulp inschakelt dit kan je niet alleen verwerken.Het is nog al wat en je kindje voelt dat inderdaad aan daar sta je soms nog weleens versteld van wat die al voelen en merken.

Ik heb deze ervaring niet dus helemaal inleven kan ik niet mijn vader leeft al 23 jaar niet meer zo zie je maar hoe alles oneeerlijk kan wezen in het leven. Toen ik zwanger was van Milton is mijn zus overleden dus ik heb niet mogen genieten van die zwangerschap.Toen mijn vriend en ik onze woning kregen lag mijn andere zus in scheiding.Toen ik zwanger  was van shanice   hadden ze bijna mijn vriend ontslagen maar uiteindelijk teruggedraaid .
Ik heb ook het gevoel dat ik niet mag genieten in het leven bij iets leuks heb ik altijd tegenslag.
Ik wens je veel sterkte toe en dat je het een plek kan geven vergeten doe je het nooit meer maar dat je het een plekje kan geven om er mee om te gaan gaat je zeker lukken met je mooie gezinnetje
groetjes lisette

hoi lisette

hm dus jou zit het ook allemaal niet mee,wat voel je je dan ineens zo leeg he,zo,n kleintje brengt veel te boven je wilt o zo gelukkig zijn maar toch staat er wat tussen soms is het leven idd oneerlijk,de slechterikken zeg maar die leven vaak zonder zorgen enz alles gaat goed met ze en de beste mensen gaan als eerst heen.helaas

wens jou ook sterkte kus

Dank je patricia weet je ook wat het is je word er hard van en de buitenwereld snap het niet zo en je bouw een muur om jezelf heen alleen om je eigen te beschermen. Sommige mensen blijven daardoor ook weg ik heb er moeite mee gehad maar ik zeg maar zo leer je beste vrienden kennen. Beter 1 in de hand dan 10 in de lucht. Mijn gezin is prioriteit nummer 1 .
groetjes lisette

Terug
Bovenaan