quote: ben2710 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2008 10:39:28&apos

);
hoi Patricia,
Ik wilde even reageren: ik vind het heel goed van je dat je hulp gaat zoeken in de vorm van therapie, moet je ook zeker doen.
Weet alleen ook dat gedachten krachten zijn en dat je hiermee ook invloed kan uitoefenen over hoe jij je voelt en je omgeving. door zelf positief in het leven te staan en te denken kan je al heel veel negativiteit weghalen.
Wat ik nog even wil zeggen ook is iedereen heeft het over een plekje geven ik zeg NEE je moet het verwerken en vervolgens uit je systeem halen ( kan middels meditatie, visualisatie) denk dat je therapeut hier ook mee kan helpen....
Als je dit een plekje in je lichaam geeft, kan er op dat plekje niks anders zitten, terwijl je op dit plekje ook liefde kunt neerzetten of hartstocht of respect voor degene die dit wel verdienen JIJ ALS EERSTE. HOU EERST VAN JEZELF DAN KAN JE OOK LIEFDE WEGGEVEN.
Ik heb nog een mooi gedicht gevonden:
wees wie jij wilt zijn
met al je plussen en je minnen
met al je onrust en je pijn
en met je liefde diep van binnen
met je zorgen; je vertrouwen
met je vreugde;en je leed
met wat zich nog zal ontvouwen
en.... met wat je het liefste maar
vergeet......
met je warmte; je bezieling
en met jou spontaniteit
met je pracht gevoel voor humor
met je stijl; je waardeigheid....
wees wie je wilt zijn!
dan wint jouw licht aan kracht en
gloed
dan zul je stralen; vanuit je kern
omdat je dan....jezelf ontmoet....!
Patricia ik wens je veel kracht en energie toe om dit pad van verwerken te gaan bewandelen en weet dat alles goed komt; misschien kun je overwegen om naast je therapie een aantal reiki behandelingen te ondergaan.
ik wens je alle goeds, liefs linda
@iedereen bedankt voor jullie lieve reacties meiden
@linda
op jouwe wilde ik even zo reageren vind het heel mooi wat je voor me hebt neergezet idd dat plekje mag niet m,n hele leven voor hem weggestopt worden...
en ja over die gedachten, ik heb vanaf 2004 gedacht dat ik alles alleen zo redden,maar helaas dat gaat gewoon niet ik weet dat ik alles heb geprobeert hier voor vandaar nu toch de hulp
echt een mooi gedicht tnx