ff nieuw topicje , voor tamaar makkelijker te vinden

kan niet meer zeggen als idem
ben zowiezo de laatste dagen niet vooruit te branden heb gewoon nergens zin in erg is dat
hoe word dat strakjes met hydrofielluiers rompertjesd en zoveel meer???
ach dan doen we t graag he!!!

Dat denk ik ook en bovendien. Veel van die kleine dingetjes hoef je niet te strijken. Gewoon even met je had erover en dat is het weer glad lijkt je dat niet heerlijk om te doen!

heeeeeeeeeeeeerlijk

hete zijn de kleine dingen die het hem doen!

en dan in de letterlijke vorm , ja geweldig
kleine sokjes uit de droger babykamer stoffen... aaaaaaahhhhhh
krijg nog meer kriebeltjes
zwitsalflesjes ruiken klein tuinbroekje strijken!!!

een goede avond iedereeen!! weer gezellig aan het keuvelen?   kus

quote: tamaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2006 21:49:07'));

en dan in de letterlijke vorm , ja geweldig
kleine sokjes uit de droger babykamer stoffen... aaaaaaahhhhhh
krijg nog meer kriebeltjes
zwitsalflesjes ruiken klein tuinbroekje strijken!!!

Oooooo... smelt smelt....

Hee Swinnie

Succes met je solli morgen! Waarschijnlijk lees je dit pas als je al op gesprek bent geweest, maar toch... het gaat om het idee...

Doe je best hè!

Kus,

Tammy

Hoi Swinnie en anderen,

Ik zoek werk in de kinderopvang/peuterspeelzaal.
Ben sinds juni dit jaar in het bezit van het diploma SPW3-kinderopvang.
Heb al een soll.gesprekken gehad. Voor de laatste soll. had ik eerst eengesprek en 24 aug. een meeloopdag. Ik ben het niet geworden omdat de leidsters met wie ik werkte geen klik voelden. Ik vind het ook wel wat krom dat je na 1 dag al weet of je het samen kunt vinden of niet. Trouwens, ik voelde ook weinig klik. Ze vroegen wel eens wat maar dat klonk niet echt geintresseerd. Er was afgesproken dat ik tot 4 bleef. Rond die tijd zei 1 van de leidster: Nadien, het is 4 uur, ja mag naar huis gaan hoor. Man, ik voelde me net een stagiaire. Ik kon ook niet goed hoogte krijgen van wat zou er nou zelf van vonden die dag en ze vroegen ook helemaal niet aan mij hoe ik het had gevonden.Ik wist nog helemaal niet hoe het verder zou gaan. Dus vragen. Ik zou de week ervan gebeld worden. Kreeg ik pas eind van de week een mailtje omdat ze mijn telefoonnummer niet hadden.
Dus nu maar weer verder zoeken. Ik heb op 2 vacatures gereageerd via werk.nl, maar nog niks erop teruggehoord.

Liefs, Nadine.

Hoi Nadine,

Je zit gelukkig pas van juni thuis.
Er komt voor jou ook wel een leuke baan Nadine!!
En weet je,eigenlijk moet je maar denken bij die meiden van dat ene kinderdagverblijf zou je toch ook niet willen werken,als ze zo onaardig zijn??
Je krijgt   dadelijk vast ergens een baan waar het wel klikt!
Maar ik kan me voorstellen dat je dat even onzeker maakt als ze zoiets zeggen..maar kop op,jij weet hoe je wel functioneert en het komt echt wel goed!!
Als je er echt genoeg van hebt om thuis te zitten waarom ga je dan niet zolang iets anders doen??Het is maar een idee..
Ach ja Nadine,geniet nog maar lekker thuis,ik voel me nu ook niet happy met mijn baan,dat is ook niks.

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan