ff nieuwsgierig.. hoe snel werd iedereen zwanger?

bij mij duurde het bijna 2jaar.. op het laatst zat ik helemaal in een dip,want ik wou zoooooooooooooooooooo graag.. ik was net vh eerst bij de gyneacoloog geweest in het ziekenhuis en alles werd onderzocht.. ik moest 3mnd tempen en weer trug komen.. in die 3 mnd werd ik zwanger!!!!!!!

jiha!!!!!!!!!!!!! vanaf die tijd straal ik!!

ben ff nieuwsgierig hoe lang het bij jullie duurde..

ff een nieuwe topic..

Ik ben in juli 2005 gestopt met de pil, en ik was in  november dat jaar zwanger. Toen in januari 2006 een curretage gehad omdat het kindje niet leefde. Hierna was ik in juni wederom zwanger en in februari 2007 bevallen.
Groetjes

Hee cenn ..!

Bij ons duurde het 2 maanden ..
Na ieder vrij beurt waren we zo enhtausiast dat we na elk potje sex een test haalde dit gaf steeds negatief haha ..Tot de dag zelf   ik werd niet ongesteld wij dachten allebij zou t dan nu zo zijn .. wij een test doen .. was wazig de volgende ochtend weer met ochtend urine ..was weer wazig.. wij naar de huisarts was weer wazig maar toch positief ik was al 4 weken heen hihi...toen stonden we even te kijken met grote ogen .. van : Jaa nu gaat t eindelijk gebeuren pas na  4 weken besefte ik pas dat ik ect zwanger was ..! En nu hebben we aleem grote meid van 4 maanden de tijd gaat zo snel ..:)

Liefs

hallo,

Met de eerste duurde het 6 maanden, met de tweede duurde het vijf maanden voordat ik zwanger was. En met de derde ( was nog niet de bedoeling, maar wel van harte welkom ) dacht ik ach een maandje zonder pil ( bij de vroigen ging het ook niet zo snel ) en toen was het dus al raak.

groetjes rennie

hoi hoi,

ik ben in maart 2005 gestopt met de pil en ik was in april 2006 zwanger, maar dat liep uit op een miskraam en werd in juni 2006 weer zwanger en ben toen bevallen in januari van een gezonde meid!

dus ongeveer anderhalf jaar!

groetjesWilma

ik stopte eind november met de pil.ik werd in december,januari en februari ongesteld en toen niet meer.
in april bleek het een missed abortion te zijn en kreeg ik een miskraam.5 weken later werd ik weer ongesteld en daarna niet meer.
het resultaat is nu 14 weken oud.
nu ben ik 5 weken geleden weer gestopt met de pil en na die menstruatie niet meer ongesteld geworden.maar ws niet omdat ik zwanger ben

Hoi,

In oktober 2005 ben ik gestopt met de pil. In januarie 2006 was ik zwanger. Maar ik april 2006 krreg ik te horen dat het niet goed was en heb toen bij 13 weken een curretage ondergaan. Dat was op 13 april 2006. In mei mijn menstruatie weer. En in juni werd ik weer zwanger en ben op 5 maart bevallen van een prachtige dochter. Bij mij heeft het niet heel lang geduurd. Maar ik ken genoeg mensen bij wie het heel moeilijk is gegaan.
gr linda

Terug
Bovenaan