ff nieuwsgierig.. hoe snel werd iedereen zwanger?

Ik (wij) heb(ben) ook onwijs veel geluk gehad. Eind april laatste pil geslikt en meteen zwanger! En direct twee.
Kan me voorstellen (ja niet uit ervaring dus...) hoe moeilijk het moet zijn als je zooo graag wil en het niet lukt....

groetjes, Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006

hoi hoi,

bij alle 2 de meiden raakte ik na 2 maanden zwanger. supersnel, dus...

liefs, SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32 wkn, was 19/1/'07 uitgerekend

Hoi,

Ik ben in okterber gestopt met de pil, in februari  was ik zwanger.  In maart heb ik een miskraam gehad en was ik in juli opnieuw zwanger. Dus bij alletwee de zwangerschappen na 3 rondes.

Groetjes,

Jessica

Bij ons ging het ook heel snel, niet gepland maar wel heeeeeeeeeeeel welkom!
Eind februari 2006 heb ik mijn vriend leren kennen.. en half juni heb ik een zwangerschaptest gedaan en bleek dat ik zwanger was. Tegen alle verwachting in want in mei heb ik   nog blaasoperaties gedaan (achteraf bleek dat ik toen net zwanger was), ik kon volgens de artsen niet zwanger raken en ik zat aan de chemokuren..dus tjah dat ik zwanger raakte was echt een verassing... ons klein wondertje!
Dus ook binnen 2 a 3 maand

groetjes sabrien mv danaë (01-02-2007)

hoi,hoi,
Ik ben juli 2005 gestopt met de pil, raakte in oktober zwanger en kreeg een miskraam eind november. Daarna niet meer ongesteld geweest want ik was gelijk weer zwanger, helaas weer een miskraam gekregen. Nou dan zakt de moed ook wel in je schoenen. Heb er heeeeel veel verdriet van gehad. In april 2006 raakte ik weer zwanger, ik kon niet blij zijn en heb een hele onzekere zwangerschap gehad. Maar gelukkig werd in januari ons klein wondertje geboren, en zij is nu ruim 17 weken.

Groetjes Sonja

Terug
Bovenaan