ff nieuwsgierig.. hoe snel werd iedereen zwanger?

hoi cenn

de eerste 11 jaar oud alweer was niet geplandmaarja toch welkom werd zwanger met pil en antibiotica...
nr 2 was ik zwanger na 2 maand nu inmiddels 8 jaar oud
toen weer heel blij maar dat ging niet goed en nogwel op oma's begrafenis
toen in nov 2002 was het weer zover wij heel blij en nr 3 is geboren in juli 2006..
in 2005 waren we weer heel blij maar dat werd weer een triest iets op 27 dec een miskraam.. maar bleef maar misselijk terug voor een echo en ja hoor er zat er nog een alleen die zat buiten de baarmoeder sávonds met spoed geopenreerd en eileider en al verwijderd nou een lekker begin van 2006 maar ja het einde goed  in mei was ik weer zwanger nooit verwacht dat hey zo snel zou gaan en nu is de kleinste al weer 3 maand oud

groetjes mandy

hoi,
bij ons duurde het langer om zwanger te worden,3 jaar heeft het geduurd en dan is het echt niet leuk meer.
we hadden het eigenlijk afgesloten onze kinderwens en toen ja hoor zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de eerste maanden kon ik het nauwelijks geloven en nu is ons wondertje al weer 6 weken.
groetjes ammarins

In april 2006 gestopt met pil, in mei 2006 zwanger, in juni 2006 getrouwd, op huwelijksreis ontdekt dat er een kleintje aankwam! We hadden er eerlijk gezegd niet op gerekend dat het zo snel zou gaan! Hadden nog iets meer willen sparen van te voren... maar ach, toch erg blij!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian ( 11 weken)

Onze eerste duurde ongeveer 2 jaar. Ik raakte toen aardig in de stress.Toen kochten we een nieuw huis, even de gedachten ergens anders, en......raak!
Onze tweede duurde toen 1,5 jaar.

Ik was al een jaar gestopt met de pil, voordat we voor het eggie gingen. In januari 2006 zijn we voor het eggie gegaan en in ronde 5 (april )  was het raak. Vrij snel dus!

Hoi hoi,

in 2003 werd ik voor het eerst zwanger, toen vergat ik een keertje de pil. We wisten dus al dat het bij ons snel kon gaan. Helaas kreeg ik toen een miskraam.

Toen ik vorig jaar tijdens de verbouwing een week lang de pil vergat (na mijn stopweek vergat ik weer te beginnen), meldde ik dat dus ook netjes bij Mattijs. Zijn reactie hierop was dan beginnen we nu toch aan kinderen. Ik ben niet meer ongesteld geweest!

Door de pil is mijn uitgerekende datum 3 keer veranderd en toen Laura er eenmaal was, bleek ze alsnog in plaats van 38 weken 36 weken te zijn. De eerste uitgerekende datum was 1 januari, toen 5 januari, toen 18 januari en daarna 25 januari. Ik kreeg het gevoel dat ik een olifantsdracht zou gaan hebben en werd zelfs bang om naar de vk te gaan (wie weet kreeg ik weer een latere datum te horen). Laura kwam op 13 januari, op de dag af een maand voor mijn verjaardag. Het leek me namelijk vreselijk om jarig te zijn op je moeders verjaardag.

Groetjes Ilona

Ik kreeg een relatie en een maand later was ik al zwanger, ongepland. een half jaar later zijn we getrouwd.

7 april waren we een jaar samen. Arjun was toen 3 maanden oud,

Terug
Bovenaan