ff praktisch: boodschappen, hoe doen jullie dat?

Hahahaha wat een geweldige verhalen allemaal, ik zit hier hardop te lachen om zoveel ondeugd bij elkaar (en al die lieve, goedbedoelende mama's zich maar vol verbazing afvragen waar die lieve geduldige dreumessen zijn gebleven....)

Hier is vrijdagochtend boodschappenochtend, de afgelopen weken met 2 kinderen. Sophie in de kar (met druiven, een banaan of druk bezig met de koffiepadsverpakking open peuteren), Gijs al rennend van kaas, naar worst, naar cake (en braaf stukjes meenemen voor z'n zusje). Gijs laat ik gaan en die laat ik zoeken naar dingen die hij niet direct weet te vinden haha,  hij zoekt me toch wel weer op. En met Sophie klets ik, benoem ik wat we in de kar leggen, leg ik uit dat het ín en niet uit de kar moet, dat ze straks bij de kassa mag helpen, dat ze dan ook in de kar met de auto mag etcetera etcetera.

Het gekke is, dat als ik met haar alleen ga ze het altijd prima vind, 10x vraagt: wat is dat en de rest van de boodschappen zelf benoemt (en tegen de mevrouw van de kassa roept dat ze kindjeschips heeft en macaroni en melk en en en en )

Het valt me dus mee, het is een activiteit die langer duurt dan dat je het alleen doet, maar ik vind het altijd wel gezellig eigenlijk......

Groetjes
Susan

ik doe altijd op maandag boodschappen met Tess en dat gaat prima, met twee kinderen lukt ook wel maar kost me ook twee keer zoveel tijd.

Maar vanaf volgende week doet deze mama lekker alleen de boodschappen op de maandagmiddag als allebei de kindjes op school zitten

Liefs sandra

Terug
Bovenaan