hee meiden
ik moet mijn hart ff luchten wb friso en de meiden
ik ben vrij onverwachts zwanger geraakt van floor en was en ben er nog steeds dolblij mee
ik ben stapelgek op mijn mooie lieve vrolijke meiske
maar friso niet
ik krijg steeds opmerkingen van hem te horen dat hij haar niet wilt , dat ze mijn dochter is , dat ze de dochter van de buurman en mij is enz ( dat is overigs helemaal niet waar en dat weet hij ook het is een grapje van hem maar ondertussen....)
ik heb hem gisteren buiten opgesloten omdat hij weer zo'n opmerking maakte
floor zat in de box en ze was omgekiept en zat met d'r snoetje tegen de spijlen aan dus ik vroeg hem haar ff recht te zetten ik was in de keuken met t eten bezig en hij was in de kamer
hij deed t gewoon niet en liet dat meisje gewoon zo hangen
ik boos en zei dat hij normaal moest doen en dat kind recht moest zetten , zegt ie nee ik ben te druk doe t zelf maar tis toch jou kind
ik pardon tis ook de jouwe , ja zegt ie , maar jij bent stiekum gestopt met de pil en ik wil haar helemaal niet
*BOEM* TOEN HAD IK HEM HANGEN
wat was ik kwaad zeg , hij ging naar de auto en ik heb de deur achter hem op de knip gezet
dat soort opmerkingen maakt hij zo vaak
karlijn is hem alles daar issie stapelgek op
ook maakt ie opmerkingen na mij toe en ik vind dit echt niet leuk meer
wat moet ik hiermee en waarom doet hij zo tegen floortje?
heb er al zo vaak met hem over gepraat maar antwoorden krijg ik niet
hij heeft beslist ook zijn goede kanten maar dit doet mij zo vreselijk pijn
ik ben echt ten einde raad
zit zowat te huilen nu ik het verhaal typ
het doet echt zo vreselijk pijn
liefs maurilla
ik moet mijn hart ff luchten wb friso en de meiden
ik ben vrij onverwachts zwanger geraakt van floor en was en ben er nog steeds dolblij mee
ik ben stapelgek op mijn mooie lieve vrolijke meiske
maar friso niet
ik krijg steeds opmerkingen van hem te horen dat hij haar niet wilt , dat ze mijn dochter is , dat ze de dochter van de buurman en mij is enz ( dat is overigs helemaal niet waar en dat weet hij ook het is een grapje van hem maar ondertussen....)
ik heb hem gisteren buiten opgesloten omdat hij weer zo'n opmerking maakte
floor zat in de box en ze was omgekiept en zat met d'r snoetje tegen de spijlen aan dus ik vroeg hem haar ff recht te zetten ik was in de keuken met t eten bezig en hij was in de kamer
hij deed t gewoon niet en liet dat meisje gewoon zo hangen
ik boos en zei dat hij normaal moest doen en dat kind recht moest zetten , zegt ie nee ik ben te druk doe t zelf maar tis toch jou kind
ik pardon tis ook de jouwe , ja zegt ie , maar jij bent stiekum gestopt met de pil en ik wil haar helemaal niet
*BOEM* TOEN HAD IK HEM HANGEN
wat was ik kwaad zeg , hij ging naar de auto en ik heb de deur achter hem op de knip gezet
dat soort opmerkingen maakt hij zo vaak
karlijn is hem alles daar issie stapelgek op
ook maakt ie opmerkingen na mij toe en ik vind dit echt niet leuk meer
wat moet ik hiermee en waarom doet hij zo tegen floortje?
heb er al zo vaak met hem over gepraat maar antwoorden krijg ik niet
hij heeft beslist ook zijn goede kanten maar dit doet mij zo vreselijk pijn
ik ben echt ten einde raad
zit zowat te huilen nu ik het verhaal typ
het doet echt zo vreselijk pijn
liefs maurilla