ff van me afschrijven

hee meiden
ik moet mijn hart ff luchten wb friso en de meiden

ik ben vrij onverwachts zwanger geraakt van floor en was en ben er nog steeds dolblij mee
ik ben stapelgek op mijn mooie lieve vrolijke meiske

maar friso niet

ik krijg steeds opmerkingen van hem te horen dat hij haar niet wilt , dat ze mijn dochter is , dat ze de dochter van de buurman en mij is enz ( dat is overigs helemaal niet waar en dat weet hij ook het is een grapje van hem maar ondertussen....)

ik heb hem gisteren buiten opgesloten omdat hij weer zo'n opmerking maakte
floor zat in de box en ze was omgekiept en zat met d'r snoetje tegen de spijlen aan dus ik vroeg hem haar ff recht te zetten ik was in de keuken met t eten bezig en hij was in de kamer
hij deed t gewoon niet en liet dat meisje gewoon zo hangen
ik boos en zei dat hij normaal moest doen en dat kind recht moest zetten , zegt ie nee ik ben te druk doe t zelf maar tis toch jou kind
ik pardon tis ook de jouwe , ja zegt ie , maar jij bent stiekum gestopt met de pil en ik wil haar helemaal niet

*BOEM* TOEN HAD IK HEM HANGEN
wat was ik kwaad zeg , hij ging naar de auto en ik heb de deur achter hem op de knip gezet

dat soort opmerkingen maakt hij zo vaak
karlijn is hem alles daar issie stapelgek op

ook maakt ie opmerkingen na mij toe en ik vind dit echt niet leuk meer

wat moet ik hiermee en waarom doet hij zo tegen floortje?

heb er al zo vaak met hem over gepraat maar antwoorden krijg ik niet

hij heeft beslist ook zijn goede kanten maar dit doet mij zo vreselijk pijn
ik ben echt ten einde raad

zit zowat te huilen nu ik het verhaal typ
het doet echt zo vreselijk pijn

liefs maurilla

Wat vreselijk voor je! Kan alleen maar zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat je hier heel boos om bent... moet er niet aan denken dat mijn vriend dit zou zeggen... maar daar heb je weinig aan nu.
De enige manier waarop je er iets van kan begrijpen is te weten waarom hij dit zegt.... al vind ik ook dat je best van hem kan eisen dat hij dit NOOIT mag zeggen waar de kinderen bij zijn.... hij houdt het maar lekker voor zich. Het is toch niet de bedoeling dat zijn probleem dadelijk ook hun probleem is, grrrr. Ik denk namelijk dat kinderen dit feilloos oppikken... het misschien niet zeggen, maar dit wel voelen.
Succes!
Gr´s Noor

Jeetje, zeg, wat pijnlijk!! Wat kan je dan uit elkaar groeien als dit zo doorgaat!
Waarom zegt ie het toch? Wat wil hij duidelijk maken? Wat zit hem dwars?
Ik zou én vreselijk boos én vreselijk verdrietig zijn om zulke opmerkingen!
Ik zou zelf een moment samen zoeken (als kids in bed liggen) om hier uitgebreid over te praten. Laat hem zijn verhaal maar vertellen waarom hij telkens die opmerkingen maakt, en vertel op jouw beurt wat het met je doet, wat je ervan vindt, en welke vragen het bij je oproept.
En alsjeblieft, laat hij het nooit zeggen waar Floortje en Karlijn bij zijn!!!!
Succes, dit is echt naar voor je!

heey meis,ppff wat een ...zoiets mag je toch niet zeggen...wat een rot opmerkingen.hij moet nog ff zo doorgaan,loopt floortje er straks een trauma van op.En om te zeggen dat ze van de buurman is ...ssssssssstttttttt,dan zou je bijna denken dat je vreemd zou gaan,ook al zegt hij zoiets voor de grap,maar ondertussen.Ik zou ook razend zijn.nee,dat zou hij mij niet moeten flikken.Is dat zijn manier van aandacht vragen..je weet me te vinden he,als je ff je ei kwijt wil..liefs,karin

Jeetje, dat is vervelend als je man zo reageert.
Ik zou hem denk ik ook eens ff buiten zetten en hem de waarheid zeggen als de kids er niet bij zijn.

Heel veel sterkte met dit vervelend gedrag.

Wat moeilijk meis. Aangezien je aangeeft dat praten met hem ook niet veel oplost.
Iemand anders met hem laten praten? Is dat een optie?
Je kan aangeven dat hij je zo enorm kwetst hiermee dat je inmiddels ten einde raad ben en niet zeker weet wat je nog met hem aanmoet.
Misschien is een brief schrijven een oplossing? Kan iemand uit jullie omgeving helpen?
Want zijn gevoelens moeten ergens vandaan komen.
Ik geef je groot gelijk, zou hem ook buiten zetten. Je lost er niets mee op, maar je kinderen zijn hier de dupe van! Ze horen en merken meer dan je denkt.
Geef dit ook aan bij hem.

Heel veel sterkte

Liefs

Wat erg voor je!!
Hopelijk zegt hij deze dingen idd niet waar je dochters bij zijn,

maar misschien rare vraag...
is hij jaloers op je aandacht voor je meisje?
Wist hij niet dan dat je gestopt was met de pil?
of was je daar niet mee gestopt?

Snap dat je heel kwaad en verdrietig ben, dat het je allemaal heel veel pijn doet!
Schrijf je verhaal maar vaak hier neer, misschien dat we je zo een beetje kunnen helpen,

liefs marina

hee meis

WAT EEN EIKEL sorry dat moest ik even kwijt spoort hij niet helemaal zoiets zeg je toch niet!!!dat kleine meisje voelt dat echt wel hoor verstoot hij haar gewoon????

ja ik heb er effe geen andere woorden voor

buitensluiten die handel

Terug
Bovenaan