ff van me afschrijven

Ik vind echt dat je het heel goed aangepakt hebt. Doorgaan terwijl hij zich enorm afsloot voor alles. Petje af hoor! En blijf zo doorgaan, want wat hij gedaan en gezegd heeft, dat kan natuurlijk niet!! Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij zonder goede reden meer van zijn ene kind houdt dan van de ander. En je was dan misschien onverwachts zwanger van Floor (ook niet geheel onverwachts, aangezien jullie geen anticonceptie gebruikten begrijp ik?) maar een baby is er niet van de een op andere dag. Daar gaan maanden overheen, maanden waarin hij zich had kunnen verzoenen met het feit. Toch? Dus nee, ik vind dat geen excuus. Gewoon doorgaan met vragen, trek het eruit, doe alles om hem na te laten denken over wat hij voelt en doet, en uiteindelijk zal alles goedkomen. Succes!

Hoi,

Fijn dat uiteindelijk jullie gesprek iets heeft opgeleverd, want dit kan natuurlijk niet, het is niet goed voor floor maar net zomin voor karlijn!
Het komt vaak voor dat mannen de kinderen leuker gaan vinden als ze wat ouder zijn, maar dit is toch meer.
En ja als je zonder voorbehoedsmiddel vrijt dan kan je vrouw zwanger raken, dus als hij wist dat je geen pil slikte kan hij dat stuk niet bij jou neerleggen! Tsss
Blijf hem gewoon achter zijn vodden zitten om met haar te spelen en met jou te praten, dan komt de liefde die hij dus toch voor haar voelt vanzelf naar buiten!

Gr MJ

Wat een verhaal...
Hierboven ise ral een paar keer verteld en beschreven hoe ike r eigenlijk ook over denk...Dacht zelf ook al dat het misschien te maken heeft met het feit dat de zwangerschap van Floor misschien wel een beetje koud op z'n dak was gevallen.Maar ja, da's geen reden om haar te negeren.
Onwijs goed en stoer hoe je hem hebt 'aangepakt'.Dit kon je ook niet op een subtielere manier bespreken met hem denk ik...
Hoop echt dat hij het nu heeft ingezien en dat hij nu zo positief door blijft gaan met Floor.
Succes en sterkte, groetjes Roos.

hee meiden

tot nu toe gaat het goed
floor geniet er ook zichtbaar van
ze vind t geweldig als pappa met haar bezig is
en hijzelf vind t ook leuk merk ik
hij vraagt nu ook hoe het gegaan is met haar en karlijn enz
heel fijn

vanavond gaan we lekker zwemmen met ons 4-en en een vriendin en mss mijn zus+kids

ik houd jullie op de hoogte

liefs maurilla

He meid,

Wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je daardoor behoorlijk shit voelt.
Maar wat goed dat je met hem gepraat hebt. Of liever gezegd door bent gegaan totdat je hem bereikt hebt. Kan niet anders zeggen dat je meisjes blij moeten zijn met zo'n mama.

Hoop voor jullie dat jullie nu ook echt met z'n viertjes kunnen gaan genieten.

Liefs Anne

Terug
Bovenaan