ff voorstellen!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik wilde me eventjes voorstellen. Ik ben sweety, 31 jaar en we zijn sinds deze maand weer begonnen om hopelijk een 2de wondertje te mogen krijgen!! We hebben nu een zoontje van 8 maanden genaamd Justin en das een schatje!! We genieten enorm van hem!! We hebben geen haast maar doen het rustig aan, maar merk wel dat ik het weer net zo spannend vind als toen ik 1,5 jaar geleden hier begon...tjonge, wat vliegt de tijd...
Iedereen natuurlijk heel veel succes en hopelijk mogen jullie ook snel een mooi wondertje krijgen1!!

liefs sweety

Hallo Sweety,

Welkom op het forum. Is dit de eerste keer dat je op dit forum zit of was je bij je vorige zwangerschap ook al hier te vinden?
Ik klets  al weer  een tijdje mee. Ik ben 26 en we  zijn na lang overwegen voor ons eerste wondertje gegaan.  Ik zit nu in ronde 5 en wacht op mijn NOD. Zit vandaag al op 31 dgn, dus morgen toch even testen.
Fijn om weer iemand te hebben met ervaring!!! Voelde je dat je zwanger was  van Justin of had je ook het idee dat je ongi moest worden?

Groeten Groen 1981

Hey Sweet! wb!!

Kom je je belofte inlossen, dat de pufbus niet eerder vertrekt dan dat we er allebei inzitten?? Hahaha... je hebt inderdaad niet gezegd de hoeveelste bus! Wel raar hoor, vorig jaar juli zaten we nog in hetzelfde schuitje en zie hier, onze Sweet gaat alweer voor de tweede!!! Nou meid, ik wens je weer heel veel succes en mag het maar snel raak zijn (kun je weer fijn strooien!! hihi...).

Veel liefs en knuf aan Justin,

Tammy

Hey sweet,

ook via deze topic, succes met de klus voor wonder nummer 2, ik hoop voor je dat het snel mag lukken.

Liefs Randy

hee meiden!

@groen, ja ik was toen ook actief hier! das nu alweer zon 1,5 jaar geleden hahahaha gaat snel hoor de tijd! hoelang is je cyclus normaal dan?? spannend voor je om te testen!! hopelijk heb je morgen goed nieuws!! toi toi hoor!! Ik had idd alleen maar ongi klachten meer niet, nergens last van hahahah mijn hele zwangerschap was trouwens een droom...hopelijk de jouwe ook snel!!succes hoor en ik lees lekker mee met je!
@ heeeeeeeeeeeeeeeeeee tammyyyyyyyyyyyyyy, ik dacht ik kom je toch maar weer ff gezelschap houden he...:) kan je toch niet hier alleen laten zitten hahahaha en ja we gaan ditkeer echt samen hoor beloofd?? meis, hoe gaat het met je?? en thuis?? lukt het allemaal beetje? en bij de gyn??leuk om toch hier weer saampjes te zijn he!! beetje vanouds...
@ bedankt randy!! heb op jou topic ook gereageerd!!

liefs sweety

Hallo Sweety76,

Vanmorgen getest met mijn mannetje en..... Ik ben ZWANGER in ronde 5.
Het is zo onwerkelijk.... want ik had al meerdere dagen steeds zo'n ongi gevoel.
Ik was er van overtuigd dat ik  het  zou voelen wanneer ik zwanger zou zijn.... niet  dus.
Weer een fabeltje uit de wereld geholpen,

Voor jullie  glitters  ***********************************************

Groetjes Groen 1981

he groen,

wat geweldig meis!! gefeliciteerd hoor!! ronde 5 is echt lekker snel hoor!! hoe voel je je?
spannend hoor!!

liefs sweety

Hallo dames, goed dat ik mee praat?

Sweety: Leuk voor je tweede kindje? was het vorige keer snel raak? Of is dat al gevraagd...?

Green: Gefeliciteerd! Mooi toch als het onverwachts raak is...! Geniet ervan en ik hoop van je te mogen horen hoe het is...

Ik ben inmiddelt zelf 2 dagen over tijd en normaal heel erg regelmatig... Dus wachten morgen no even af en als ik dan nog niet ongesteld ben gaan we zondag testen... Dus hoop dat het net zón feest wordt als bij jou Green!....

Liefs floor

Terug
Bovenaan