ff voorstellen!!

Hoi Sweety,

Spannend weer voor het 2e kindje klussen of niet? Wij hebben ook een zoontje die toevallig Justin heet hij is 13 maandjes oud alweer en ook een schatje! Inmiddels ben ik 7 wk en 4 dgn zwanger van nummer 2 en dat in de 2e ronde! Nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan want net als jij heb ik voor onze Justin ook een MK gehad (ook wel heel toevallig) Ik wens je veel suc6 en hopen dat je gauw zwanger bent van de 2e!

Groetjes,

Puk

Hi sweety,

ja een hele lichte streep na 4 minuten terwijl je de test na 3 minuten af moest lezen... Dus kan ook vals alarm zijn... Maar inmiddels zijn we weer een ongesteldloze dag verder. Heb net een nieuwe test gehaald en ga deze morgenvroeg doen dus.... Wie weet... Blijf hopen...

Lief dat je meehoopt!
liefs floor

Hoi Puk,

Proficiat meid!! wat leuk een 2de en zo snel!!! wowie wat zul jij blij zijn he!! en wat een leuke naam Justin.....hahahahha. Tis idd wel spannend, maar ik ben na mijn bevalling 8 mnd geleden nog niet ongi gewesst omdat ik 7.5 mnd BV heb gegeven, dus ik weet totaal niks van mijn cyclus!! ook niks van mij ie, dus we klussen alleen als we zin hebben en zien wel!!! Wilde eerst mijn ongi afwachten maar dat kan nog lang duren volgens mijn arts dus proberen we het gewoon alvast, maar we hebben geen haast!! Jij onwijs genieten van je 2de en heel veel geluk een een gezonde beeb hoor!!

Floor, ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor meid!! wat spannenddddddddd, zal morgenvoreg ff lezen of je al getest hebt, maar ik denk echt dat je een dikke streep te zien krijgt hoor!!! duimduimduimduimduim, maar mijn gevoel zegt dat dat niet meer hoeft..:)

succes!!

liefs sweety

Hi Sweety,

Heb gister weer getest en weer een hele lichte streep... Wordt er echt onzeker van... Nu maar Clear blue tests gekocht en wacht tot einde van de week om die te proberen... Had dedokter gebeld om te vragen hoe en wat, maar werd niet eens doorverbonden... Werd me aangeraden de test gewoon over een week nog maals te doen, us dan doen we dat maar! haha

He maar hoe is het met jou? Vorige keer snel zwanger? Jullie beginnen wel snel na 1e kindje, bewuste keuze? Ben erg beneiuwd hoe het si om zwanger te zijn...

Groetjes en klusze!

hee floor1!!

wat spannenddddddddd weer een streep...dan ben je toch echt zwanger hoor meid!!! maar kan me voorstellen dat je echt een dikke streep wil hebben hoor!! wel heel knap dat jij zo lang kunt wachten met testen, ik zou alle soorten testen kopen en ze allemaal afgaan hahahahaha ik heb bij mijn zwangerschap van justin 4 dagen voor mijn NOD al positief getest dus tja, maak snel HCG aan! das wel fijn hoor, wist ut meteen. Ik was na de stopmaand gelijk zwanger maar dat werd helaas een miskraam, daarna dus weer meteen zwanger, dus ronde 3 bleef zitten. dus lekker vlot dat wel, maar nu weet ik dus echt niks, omdat ik niet ongi ben geweest he. we zien wel we hebben geen haarst en idd justin is pas 8 mnd. wel echt een bewuste keuze hoor, alleen niet echt heel beweust aan het klussen omdat we nog geen haast hebben. we wilde graag als het lukt de kindjes korter op elkaar, maar stel dat ik in januari al zwanger ben (heel optimistisch ahsahaha) dan schelen ze toch ruim 1,5 jaar hoor dus valt wel mee. Kunnen ze lekker samen spelen. En tja, wil niet zeggen dat de eerste snel ging de 2de ook zo snel gaat he, voor hetzelfde geld doen we er heel lang over, dus daarom zijn we gewoon op ons gemakje begonnen lekker voor de fun!

meid, ik denk echt dat je lekker zwanger bent en dan merk je het gauw zat hoe het voelt!! ik vond het in 1 woord geweldig maar had dan ook een top zwangerschap en nergens last van!! (wel een piep bevalling..) voel je al iets???
ik weet nog dat ik de eerste 7 weken niks voelde, daarna mijn darmen en toen weer niks hahahaha ben niet misselijk, moe of wat dan ook geweest. heerlijk hoor, dus ben benieuwd bij een eventuele volgende zwangerschap....

liefs sweety

Hallo Sweety,

Nou ik voel me nog steeds niet echt zwanger, maar ja ik heb ook geen idee hoe dat moet voelen... Heb wel last van mn borsten, misselijkheid en 2 keer een hele vage streep gehad... Ga nu vrijdag nog een keer testen (met maar weer een andere test in de hoop dat die meer aangeeft...). Ik neem aan dat als de levels van het HcG hormoon blijven stijgen ik toch een keer een duidelijke streep zou moeten krijgen als ikecht zwanger ben... Of het moet een bbz zijn dan schijnen de levels niet te stijgen... Maar ja dan moet ik geloof ik weer andere klachten krijgen...

He ik wordt gek van mezelf en de twijfel. En de dokter wil ook nog niks doen dus moet maar gewoon geduld hebben (wat ik niet heb) en blijven testen...

Hoe is het met de rest op dit forum? Al nieuwe klachten, verhalen of verwachtingen?

groetjes floor

Terug
Bovenaan