FF voorstellen...

Hallo meiden,

Kreeg te horen dat er al een Aprilforum was gestart. Dus ik dacht dan sluit ik me hier ook maar bij aan. Want ook ik ben ik April uitgerekend. Zou nu in week 6 zitten van mijn zwangerschap. Als ik het uit laat rekenen op deze site tenminste. En via babybrabbel zegt hij wk 5. Heb vanmiddag mijn vk gebeld. En ook gezegd dat ik 6 weken ben. Mag volgende week di. langs komen. Ben benieuwd wanneer ik mijn eerste echo krijg. Krijg hem nu wel eerder als normaal. Mijn vorige zwangerschap is helaas uitglopen op een mk. Vandaar willen ze mij nu niet lang in die onzekerheid laten zitten....Dat gaf ze zelf aan. En dat geeft mij wel een goed gevoel!
Moet wel eerlijk zeggen dat ik er een goed gevoel bij heb, bij deze zwangerschap. Bij de vorige wist ik eigenlijk meteen dat het niet goed was. Vreemd he dat je dat op de een of andere manier voelt?1
Maar goed, we gaan gewoon verder zoals normaal. dan vliegen de weken voorbij. En voor je het weet hebben we dan de echo gehad. En kunnen we echt gaan genieten. Want er blijft toch iets in je achterhoofd zeggen... het kan altijd nog mis gaan! maar ik ga nu echt van het positieve uit.

xx dromertje

hoi hoi,
ik ken je gevoel, ik ben ook erg onzeker heb anderhalf maand terug mk gehad en nu ben ik alweer zwanger nog maar 5 weken maar moet volgende week naar vk voor echo (geruststelling)...
hoe ga je er eigenlijk mee om met de spanning ik ben steeds bang dat als ik naar de toilet ga om bloed te verliezen...

groetjes

Hey hoi,

Wat mij erg mee valt is dat ik eigenlijk niet zo onzeker ben. Had ik wel verwacht na een mk te hebben mee gemaakt. Ik ben vrij rustig. Had gedacht dat ik iedere sec. ermee bezig zou zijn.Ben er ook wel mee bezig, maar op een andere manier dan verwacht. Bij mijn vorige wist ik eigenlijk meteen dat het niet goed was. Nu kan ik er ook veel meer van genieten, en ben blijer op de een of ander manier. Wanneer ben je uitgerekend? Ik rond 20 april. Moet as di. naar de vk. Spannend hoor! Wens jou ook veel succes... hopelijk is alles gewoon goed, zodat je er ook veel makkelijker en sneller van kan gaan genieten...

xx

haay haay,
ja ik ben 18 april uitgerekend ik moet volgende week donderdag naar de vk voor controle en echo enzo... ik moet gelukkig veel werken tot die tijd dus bijna geen tijd om er aan te denken!
ik hoop ook voor jou dat alles goed gaat, ik ben wel benieuwd hoe het verloopt:)
heb je al meer kinderen?

groetjes

Heey Shaan,

Ik moet gelukkig ook best nog veel werken voordat ik heen moet.. Blijft spannend heh. Dit zou ons eerste hummeltje worden! ik zit echt met smacht te wachten op de eerste echo. hoop zo dat alles goed gaat. de vorige keer kreeg ik slecht nieuws!!! dat wil ik niet weer mee maken... hou je wel op de hoogte

greetz

hoi dromertje,
gister kwam ik van de toilet en wat zag ik... bruinafscheiding (oke het zegt nog niets maar snap wel dat ik enorm bang ben geworden van de vorige keer)....
het begon de vorige keer ook bij bruin afscheiding en precies zo ver als ik gister was.
het is allemaal zo spannend en vervelend tergelijk.. kijk gewoon niet genieten!!!!
ik hoop dat jij geen kwaaltjes heb mbt de toilet!

volgende week donderdag is nog zooo ver weg!

groetjes

Hey shaan,

Waarschijnlijk is het gewoon oud bloed ( innestelingsbloed) Als je verder geen hevige krampen enz hebt, dan zal het allemaal wel wat mee vallen. Zelf heb ik daar nog niet last van gehad. Wat ik wel heb is dat als ik naar de wc ga een klein beetje slijm verlies... Zou dat normaal zijn? iedere vrouw vind normaal gesproken wel wat in het ondergoed. Maar ook als je zwanger bent?? Maakt me dan weer zo onzeker. en sinds gisteren heb ik een zeurend gevoel onder in mijn buik rechts. Heb mijn vk gebeld en gevraagt wat dit kan zijn. Zij zei als het niet heftiger wordt qua pijn dan zal het wel niks zijn. je baarmoeder enz is aan het oprekken en je banden. De vorige keer had ik dit namelijk ook. Alleen toen zat he techt meer in de lies zeg maar. Mijn vk zei: de vorige keer had je er ook wel last van, het zal dan wel bij je zwangerschap horen. Want het was geen bmz! (buitenmoederlijkezwangerschap)?!

Ik wacht het wel af. zolang ik niet krampen en bloedverlies krijg ga ik ervan uit dat alles goed gaat.
hou je wel op de hoogte!

xx

haay haay,
ja ik heb ook vreselijk veel wit slijm (afscheiding) dat is heel normaal zolang het maar niet gaat stinken!
ook heb ik inderdaad last van mijn buik onderin soort spierpijn, mijn vk zei dat het idd mijn banden zijn ik ben nogal slank :)
ik weet zeker dat het bij jou goed gaat komen!
zelf ben ik er ook wel iets meer gerust op want heb nu nergens meer last van en de vorige keer had ik idd erg veel krampen en pijn!
ook ongesteldheidsgevoel en dat heb ik nu niet... maar het blijft een onzekere tijd en donderdag is nog zo verrrrr weg, jij moet dinsdag toch?

xx

Terug
Bovenaan