FF voorstellen...

Hey Shaan,

Ik had onder tussen al vernomen dat het er bi jhoort indd. Ik herken in jou'n verhaal die pijn onder in je buik. het lijkt indd op een soort van spierpijn. Bij mij zit het rechts ongeveer op dezelfde hoogte als je lies?? Dit had ik de vorige keer ook,maar was toen niks. Want meteen na de echo waren de klachten verdwenen.
Ook ik ben heel slank. Mijn vk maakte zich dan ook geen zorgen indd. Alles is nu aan het oprekken... het kunnen indd je banden enz zijn.
Natuurlijk hoop ik voor jou dat nu ook alles goed is! ben al begonnen met duimen :) Ik moet dinsdag. Al betwijfel ik dat ik 6 weken zwanger ben.

het is namelijk zo: 9 juli was mijn eerst dag van mijn laatste menstruatie. Maar mijn cyclus is een beetje onregelmatig... dan weer 29, 33, 35, 30 schommeld dus. maar gemiddeld ong 33 dagen. daar ben ik nu ook vanuit gegaan. als je het dan uit laat rekenen via zwanger of babybrabbel, dan zegt hij 5 a 6 weken. Volgends mijn bereking ben ik morgen pas 6 weken. gerekend vanaf 9 juli. met een cyclus van 33 dgn. Maar je krijgt altijd 2 weken kado? dus ik zal dan officieel 4 weken zwanger zijn.
Dat betekend dat ze volgende week nog geen hartje kunnen zien kloppen?!

Zo weer een lang verhaal... ik hou je wel op de hoogte. vind het wel leuk om samen te kletsen!

xx

haay haay,
ja ik vind het ook een beetje vaag hoe ze dat allemaal berekenen.... ik ben nu bijna 6 weken (zeggen ze) mijn eerste dag was 12 juli en wel van 28 dagen dus ja.... ik geloof het allemaal wel!!
ik zou niet durven zeggen of het hartje klopt maar ze zien inieder geval wel dat er wat zit en dat is voor ons al heel belangrijk! vorige keer zagen ze dus helemaal niets.
bij een kennis van ons was het ook wel te zien en toen nog niet het hartje 2 weken later moesten ze weer en toen hoorde ze het hartje wel!
het kan alle kanten op en nu wel de goeie voor zowel jou als mij het komt allemaal goed!

ik vind het idd ook gezellig om zo te kletsen en je "ei"kwijt te kunnen....

ps: ben jij ook zoooooo misselijk en vreselijk moe?? ik kan wel de heledag slapen...

Hey shaan,

heb vanmorgen een nieuwe topic aangemaakt. Lees officieel 2-3 weken zwanger. Dus als je daar vanuit gaat dan zouden ze volgende week nog geen kloppend hartje kunnen zien. Maar heb vanmorgen dan ook meteen maar een afspraak gemaakt voor de eerste echo. zij zei: dan kom je 2 aug. want dan moet er zeker wel iets te zien zijn. het zou ook niet leuk zijn als er volgende week niks te zien zou zijn. want daar wordt je ook niet vrolijk van...

Verder heb ik weinig last van kwaaltjes. Mijn borsten zijn wel erg gevoelig. Was vorige week erg moe. maar nu eigenlijk niet meer. En misselijk ben ik 1 dag geweest. Heb wel af en toe lichte hoofdpijn. op dit moment voel ik me prima! hopelijk blijft dat ook zo. Voor jou hoop ik ook dat je je snel wat beter gaat voelen, zodat je er nog meer van kunt genieten!!!

Heeey!

Ja indd... SPANNEND!!!
Heb er erg veel zin in. Ook al zal er verder weinig gebeuren. Maar het begint allemaal wat echter te worden. Ik heb ook al met het echocentrum gebeld. Wij hebben 2 sept. De eerste echo. Kan bijna niet wachten! jij hebt de echo donderdag. Ben erg benieuwd wat er allemaal al te zien is. En hopelijk sowieso goed nieuws...

Verder gaat het met mij prima. Weinig last van de kwaaltjes. Mijn borsten zijn iets minder gevoelig. Wat ik wel zo af en toe heb, is dat mijn buik rechts onderin een beetje trekt, zeurig gevoel. als ik het dan aan raak en er een beetje op druk dan voel je het een beetje borrelen... zal wel goed zijn?!

Hoe ist verder met jou?

xx

haay haay,
bij mij is alles goed... wel veel kwaaltjes maar goede kwaaltjes he haha....
ja wij krijgen meteen een echo ben benieuwd!!!
ik hoor het wel hoe het morgen bij jullie ging.

x

Heeey Shaan,

Zoals beloofd zou ik je op de hoogte houden over hoe en wat vandaag bij de vk. We hebben een hele leuke kennismaking gehad. kon alles bespreken...
Want al voel ik me heel goed. toch ben je ergens wel een beetje angstig. Maar mijn vk zei: al zou je alle kwalen hebben die je maar kan bedenken, nog is het dan niet 100% zeker dat het goed blijft gaan. en andersom dus ook niet. We hebben alles doorgenomen. Bloeddruk en gewicht gemeten. Dat was beide prima. En we hebben berekend hoever ik dan nu zou zijn.... Ben morgen 6 weken zwanger en zou 20 april uitgerekend zijn. Dus dat houdt in dat we volgende week do. een mooie duidelijke echo kunnen hebben. Ben helemaal happy!!!

Wens jou voor do. natuurlijk ook heel veel succes! laat je me ff weten hoe het gegaan is? ben erg benieuwd.

xx

haay haay,
nou lekker dat je zo een goede kennismaking had bij de vk.
het is ook zo hoor dat als je geen kwalen heb toch hartstikke zwanger kan zijn....
gister heb ik weeeeer bruin afscheiding gehad, ik wordt daar een beetje hopeloos van (de vorige keer begon het natuurlijk ook zo).....
nou ja het is nog 1 nachtje en dan mag ik ook eindelijk!!!!

ik laat je de uitslag weten:)

x

Terug
Bovenaan