FF voorstellen...

Haay,

Ik ben al begonnen met duimen voor jullie!
dat je bruine afscheiding verliest kan geen kwaad. Het kan een innestelingsbloeding zijn... zolang het niet samen gaat met hevig bloedverlies en echt pijnlijke krampen, dan zal het allemaal wel wat mee vallen. Maar snap best dat je er hopeloos van wordt. Je hebt een eerdere ervaring waarbij het niet goed was. Maar ik weet zeker dat het bij jullie ook goed zit! Nog 1 nachtje slapen en dan hoop ik dat je er nog meer van kunt gaan genieten.
Wens jou en je mannetje heel veel plezier/ succes.

x

ja dankje wel...
wij hopen ook op het beste we zien wel... meer kunnen we niet doen..
ik hoop wel dat ik morgen een leuke verloskundige heb. de vorige die ik had die kon geen echo`s maken kwamen nog voor niets werden we doorgestuurd naar een andere....

tot morgen x

Hey shaan,

...Bijna donderdag. :)
Probeer vooral positief te blijven heh!
Ga jij niet naar dezelfde verloskundige dan?

Ik heb er twee. Maar die doen zelf de echo's ook niet. Dan moet ik ergens anders naar toe! Verder is alles wel pikobello geregeld allemaal...

kop op heh!

tot morgen xx

haay haay,
ja ik ga wel naar dezelfde maar er werken er 3 en 2 daarvan kunnen god echo`s maken en die andere minder.. dus vandaar!
nog paar uurtjes en dan weten we meer!
I hope SO.......
maar goed afwachten is een geduldige zaak :S

tot vanavond! x

haaaaaaaaaaaaay,

En en... goede berichten gehad?
ben zo benieuwd!

heb geen duimen meer over whahaha.
vanavond ben ik er wel weer, dan lees ik dan je verhaal wel...

xx

SHAAAAAAAAAAAAAAAAN,

Je laat me wel erg lang in spannig zitten!
... Of heb je slecht nieuws gehad?

Ik hoop zo voor jullie dat alles goed is gegaan. En dat jullie in april jullie kleine mini lekker in jullie armen kunnen sluiten!!!

Hoor wel van je.

x dromertje

haay Dromertje,

nou het is een beetje vaag nieuws of eigenlijk geen nieuws.
volgens de comp zijn wij 6 weken en 3 dagen maar volgens de echo zijn wij 4 wk en 3 dg.
dus hun zeggen dat het niet groeit enzo want er was een vruchtzakje te zien maar zo klein dat ze niet wisten of het nou goed is of fout!
het is allemaal zo vreemd.
over 2 weken terug naar de vk voor nog een echo kijken of het gegroeid is of dat het echt dood is....
dus eigenlijk geen goed nieuws dus!!!!
ik hoop voor jou dat je echo echt goed is en niet in de spanning zit zoals ons.
het is echt een drama!

xx

haay,

ach, wat vervelend joh! hopelijk heb je over twee weken toch nog een goeie echo.

weet je nog dat ik zei dat ik het berekenen van je zwangerschap niet snap? Ze rekenen altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar dat kan nooit kloppen. omdat je niet vruchtbaar bent als je ongi bent en die week daarna ook ( meestal) niet. Dus je krijgt 2 weken kado! het kan dus best kloppen hoor bij jou... Daarom maak ik me eigenlijk niet zo veel zorgen bij je. Ik hoop alleen dat je in die tussen tijd geen rare dingen krijgt. en dat je over twee weken toch iets mooi's krijgt te zien. Heel veel sterkte!!! en probeer positief te blijven!

Ze hebben bij mij ook gerekend en kwamen op 6 weken en 3 dagen uit. ( dat ben ik nu) maar dan zou ik volgende week met de echo 7 weken en een dag moeten zijn. Naar mijn eigen berekenig kan ik dan pas ong 5 weken zijn. Ik zie het allemaal ook wel.

tot snel!

xx

Terug
Bovenaan