fietsplezier met de kleine

hoi,

Joshua gaat al op de fiets mee toen hij net geen 6 maanden was hahha...   Gaat heel goed hoor! We fietsen bijna elke dag... Soms valt hij nog wel in slaap, wat ik wel lastig vind maar meestal heeft hij dolle pret! Hij praat, zingt en kijkt zijn ogen uit! Joshua kon toen al een tijdje zitten.

We moeten namelijk voor dat ik moet werken hem wegbrengen naar de oppas en die woont ongeveer 5 kilometer verder. Lopen is dan 45 min, dat vind ik te ver.

grt suuz mv joshua 8-2-07

oh wat klinkt dat leuk.
het fietsstoeltje zit nu op de fiets, we gaan het vanmiddag proberen.
Ben benieuwd!

Ik heb gister een mamafiets gekocht!!
Kan haast niet wachten om te gaan fietsen!!!
Heb er zin in!!
Groetjes, Alida en Fenna.

Leuk!!

Ik moet nog wel even geduld hebben. Suze is nog veel te klein en kan nog lang niet zelfs zitten (volgende week wordt ze 5 maanden). Ben al wel aan het rondkijken voor zo'n mamafiets. We hebben hier 4 fietsen staan waarvan er 3 weg kunnen. Zou ik die bij een fietsenhandel kunnen inruilen, wat denken jullie? Het zijn nog hele goede fietsen. Of misschien zet ik ze wel op marktplaats.

Mijn schoonmoeder kwam laatst aan met twee 2ehands fietszitjes, maar ik denk dat ik toch maar nieuwe erbij koop. Ik vond ze niet mooi en een beetje viezig en ik weet ook niet hoe veilig ze zijn.

groetjes,
Karin

het was super leuk!!!

Berend vond het nog wel heel spannend, en keek zijn ogen uit. Maar na een paar minuttjes begon hij al brrr te doen. Zo grappig!

@ sophija: Fietsen inruilen kun je altijd proberen, hangt er natuurlijk vanaf hoe goed ze zijn. Maar mijn ervaring is dat je er meestal meer geld voor krijgt als je ze zelf verkoopt via marktplaats bijvoorbeeld.

Terug
Bovenaan