Fijne draagzak vanaf geboorte

Vanaf geboorte tot 3-4 maanden de draagdoek gebruikt. Daarna de Stokke front- and backcarrier. Deze gebruiken we nog voor onze dochter van 2.3 jaar. Maar ze zal binnenkort deze toch moeten afstaan aan haar broertje.
Wij hebben deze veel in de omgeving maar ook in de bergen in Oostenrijk gebruikt. Fijn om je kind aan de voorkant zowel naar je toe als van je af te dragen. En op de rug. En gemakkelijk om te doen als een rugzak.
Succes met je zoektocht.

Wij hebben de Ergobaby Omni 360, hadden bij de eerste ook een doek maar ik kon daar echt niet mee uit de voeten. Daarna voor deze draagzak gekozen en ik vind ‘m heel prettig. Tot 11 maanden gebruikt daarna wilde onze zoon niet meer. Nu in gebruik met de tweede al is hij nog geen fan ?

Misschien helemaal niet waar je naar op zoek bent maar ik tip toch even de Mini Monkey Sling. Ik vond dit zo'n handig ding. Het is heel klein pakketje (kun je bijv makkelijk meenemen in je luiertas) waar je binnen tien tellen een sling van maakt waar je je kindje in kunt hangen. Niet geschikt voor enorme wandelingen oid maar ik vond het een mooi 'instapmodelletje' omdat het niks kost. Hij kan ook nat worden. Ik heb hem er wel eens in mee onder de douche genomen en het leek mij ook handig voor naar 't zwembad maar dat heb ik door Corona uiteindelijk nooit uitgeprobeerd. Ik had de kleine hier (vanaf zes weken) in tijdens het avondeten. Hij huilde dan altijd en zo kon ik hem lekker dicht tegen me aanhouden terwijl ik probeerde te eten zonder dat er iets op zijn hoofd terecht kwam ?

Ik gebruikte een doek (bykay) de eerste maanden. Daarna tula free to grow, maar vond ik mwah. Toen ergobaby 360 gekocht en dat was top, kon dochter lekker naar voren kijken (vanaf een half jaar ongeveer). Heb er een insert voor newborns bij, maar nooit gebruikt. Wel mega tevreden over die draagzak, ook al is die tula mooier haha

Wij hebben de Ergobaby Babydraagzak Embrace en die bevalt heel goed! Zit tussen een draagzak en draagdoek in. Is heel makkelijk te bevestigen en de prijs is ook echt niet gek!

Ik heb ooit een draagdoek geprobeerd maar daar kwam ik echt niet uit qua knopen haha, daarom is deze draagzak echt ideaal!

Weet niet waar vandaan je komt? Maar wrap with love in alkmaar. Geeft draagconsulten met doeken en zakken. Daarnaast heeft deze eigen ontwikkelde draagzakken, waar kindjes vanaf de geboorte tot maat 86 ongeveer in passen. Wij zijn uitermate tevreden. Onze dochter was 11 dagen dat we er in de winkel stonden. Heb hem net veel plezier gebruikt en nog steeds

Terug
Bovenaan