Fijne draagzak vanaf geboorte

Eerste 4 maanden een Bam en Boe rekbare doek. Het knopen had je na een paar keer echt wel door. 
Daarna heb ik een Osha Slings geweven doek aangeschaft. Maar daar heb ik eigenlijk een beetje spijt van. Omdat ie best duur was en ik hem 2 keer per maand oid gebruik. Ik gebruik veel meer de wandelwagen nu. 

Ik lees mee! Heb een ergobaby original met insert. Bij mijn dochter veel gebruikt.Vond het zeker in het begin fijn dat ik haar eerst in de burrito kon doen en dan in de draagzak kon ‘zetten’. Ook als ik haar eruit haalde, sliep ze in de burrito gewoon door. Enige nadeel was dat dochter van juni is en je dan best wat lagen hebt; de draagzak zelf maar ook nog de gewatteerde insert. Vond ik vaak toch wat warm. Twijfel nu om voor nummer 2 zeker voor de eerste periode (daarna alsnog de ergobaby) iets luchtigers aan te schaffen, aangezien ook deze in juni wordt verwacht. Hoe is de embrace als het gaat om warmte? En mensen ervaring met een dunne katoenen draagzak voor baby’s? We hebben zo’n monkey ding, top voor in de box, maar om te dragen zat het bij mij nooit lekker. Een rekbare draagdoek heb ik, maar vind ik ook vrij dik en warm + kreeg de zenuwen van het knopen.

Je hebt inmiddels al heeeel veel tips gekregen, daar zit misschien wel wat leuks tussen, maar de belangrijkste tip blijft echt: ga ergens passen! Een draagconsulent kan je vaak goed helpen met een ruim aanbod doeken en zakken om te proberen. Een draagzak zit voor iedereen anders. Vergelijk het met een goede spijkerbroek of beha: wat voor mij lekker zit, is voor jou misschien helemaal niks! Bij een consulent kun je er zelf achterkomen wat je fijn vindt, en kun je zelfs al wat tips krijgen over het gebruik ervan!

Terug
Bovenaan