Filet americain

ooow, heb al een paar dagen zo'n vreselijk trek in een broodje met HEEL VEEL filet americain. Ik doe het niet hoor, maar droom af en toe even weg... Ken je dat??
 
Hoi Maria 2,

Ik ken dat HEEEL goed, de oplossing ligt bij de AH in het vak van de vegetarische worstjes. Daar ligt naast de vegetarische pate de vegetarische filet americain. Ze zijn allebei lekker, natuurlijk niet zoals de echte maar je komt er toch een heel eind mee! Peper erop en je kunt de rest van je zwangerschap smullen,


groetjes Renate
 
Hoi Maria2,
sinds ik zwanger wilde worden kon ik overal vanaf blijven (ruim 2 jaar !) maar nu ik zwanger ben, heb ik ineens onwijs veel zin om de hele avond bessen-jus of safari-jus te drinken (als ik de fles al zie dan begin ik al te kwijlen ;-) echt ZO STOM !! Ik ben al 2 jaar alcoholvrij en nu heb ik er zo'n zin in ! Ik merk wel dat ik veel meer zin in zoetige/zure dingen heb, dus het hoort gewoon bij m'n zwangerschap, maar raar is het wel. Ik kan me ook helemaal lam eten aan zure matjes en granny's.
ik ga inderdaad ook eens bij de AH kijken voor die pate !
suc6, merel+
 
Hoi allemaal,

Wat heb ik een trek in een groot stuk stokbrood met filet en lekker een groot glas wijn erbij! Ik ken die vegetarische variant, maar vind het toch een stuk minder. Ach nog maar een paar weekjes...
 
nou dames, ik zit NU dus aan een broodje vegetarische filet, en hoewel ik het een heeeele lieve tip vond.... het is het toch niet voor mij hoor!
Maar geeft niet: ik doneer de rest gewoon aan de 'lunchtafel' op mijn werk. Dan droom ik nog maar even 3 maandjes over da real thing....

wijntje, ook zoiets.... osseworst....
 
Terug
Bovenaan