Filet americain

filet met uitjes, buitenlandse stinkkazen, rossige biefstuk, rosé, lekker mixjes, carpacio, gyros met heel heel veel tsazikki.... wat een opoffering en ik ben vandaag pas 11 weken!
 
aaarghhhh.....alles van hierboven wil ik wel!!! misschien maar eens die vegetarische filet proberen!! tijdens mijn vorige zwangerschap werkte ik net als monique in een keurslagerij...toen at ik wel gewoon filet...ik was er veel minder mee bezig dat het "slecht" was en dat een zwangerschap ook wel eens mis kon gaan,nu daar in tegen laat ik alles staan,ineens voelt het allemaal niet goed,en nu juist word ik er gek van.......alles wat niet mag is lekkerder lijkt wel!
 
Iemand droomt hierboven van Gyros met tzazikki, mag je dat niet hebben? Dat heb ik namelijk een paar keer gehad in de afgelopen 29 weken........het vlees was wel gaar.

En ja hoor, nu heb ik ook enorme trek in een broodje file met uitjes, haha. Ach nog 11 weekjes.

groetjes, jane
 
Ik probeer mijn schoonmoeder net zo te betrekken bij mijn zwangerschap als mijn eigen moeder. Maar het valt af en toe niet mee! Het ging een hele tijd goed, maar vandaag heb ik het weer helemaal gehad met haar! Ze regelt dingen die ze niet hoeft te regelen en gaat soms zo voor haar beurt! Nu heeft ze weer dingen die mijn man in vertrouwen heeft gezegd door gebrieft omdat ze denkt dat hij niet voor zichzelf op kan komen ofzo! Of omdat ze denkt dat haar zoon wat te kort komt. Elke keer als ik denk "goh ze valt best wel mee" gebeurt er weer wat, waardoor ik vreselijk de balen van dat mens krijg! Hoe moet dat straks als die kleine er is, loopt ze zich straks ook weer overal mee te bemoeien!

Sorry hoor, het heeft helemaal niet met zwangerschap te maken (of misschien met mijn hormonen...) maar ik moest het even kwijt. Hoe zijn jullie schoonmoeders???

groetjes,

femke
 
Nou dames,
Bij ons staat de champanje al in de
koelkast.
Moet nog 1weekje en inderdaad een lekkere dikke biefstuk ooooo wat lekker zeg....sterkte allemaal
gr. puck
 
iemand had het over gyros.
dat mag je wel, want ik heb het ook nagevraagd bij de VK en ik mocht ook gewoon SHOARMA !!! dus we mogen ook nog lekkere dingen WEL !!!!!
 
Terug
Bovenaan